Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterköpsäljbyt
Läst 533 ggr
theswed
0

Ny Clas ohlsson kompressor säljes/bytes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en ny oannvänd clasolson kompressor  som jag vil sälja   998 kostade den   700 hadde jag tänkt 

Finns i stockholm/södertälje vill hälst inte skicka efter som den e lite otymplig  

Kan tänka mig att byta den i mot tex ett gän med fina modeller så kom gärna med förlag

Här är info om den

Bärbar kompressor med 6 l trycktank. Lämplig där krav på oljefri luft finns t.ex. vid renblåsning, sprutmålning och liknande. Direktdrivande motor 230 V/1100 W med inbyggd termovakt. Maxtryck 8 bar. Genomlupen cylindervolym 179 l/min. Fri avgiven luftmängd vid 6 bar 118 l/min. Utrustad med tryckregulator, manometer och snabbkoppling. Storlek 35 x 25 x 50 cm, vikt 14 kg.

TommiN
0

Hur hög är decibel-nivån när den är på??intresserad.

theswed
0

Jag kan ju säga att den är ganska högljud   iallafall fär en lägenhet tycker jag   i fall jag läst rätt så är det 79db

TommiN
0

Okej,undrade bara,den jag använder nu ligger på 69db,synd..

theswed
0

Det e lungt    den är nog bättre att ha i tex ett garage  eller liknade    säkert jätte bra     i fall man kan vara i en källare och ha den i ett annat rum tex :)

TommiN
0

Jo det är sant,var beställde du din nya kompressor,den var rätt så tystgående.

theswed
0

Kolla in tråden där länkade jag till tyska sidan där jag beställde

http://modellbygge.ifokus.se/Default.aspx?ThreadId=1756bec5-0cba-402e-9497-7c2124dfc78a

theswed
0

Såld

Inlägget är låst för nya kommentarer