Modellbygge iFokus

Modellbygge

Läst 146 ggr
starhawk
1

3 paket

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har beställt 3 olika paket med stora mellanrum i tid men idag kom dom allihop på en gång, fast jag fick traska runt till tre ställen för att hämta upp dom.
Först har vi från Hobbyexperterna i Luleå. Fem qarry-walls och en granitvägg till MJ-anläggningen på pressad kartong med relieftryck

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

• Redigerat 2021-03-12 16:03 av starhawk
starhawk
1

Sen har vi från Amazon den härna brickan

starhawk
1

Vad har man den till då frågar sig vän av ordning, jo det här. . . Man ställer upp sina gjutramar i ordning så när man behöver en del från en annan gjutram så plockar man bara ut den man behöver och slipper rota igenom kartongen, och sen ställer man bara tillbaks gjutramen när man har knipsat ut den aktuella biten

• Redigerat 2021-03-12 16:05 av starhawk
starhawk
1

Och så slutligen ett paket från Micro-Mark med följande innehåll; från vänster 8 magneter som egentligen är extra utrustning till deras magnetjigg, men den var slut i lager men nu har jag ju i alla fall magneterna. Sen är det tre vinkelhakar med extra stor fot så att man kan ställa dom upp på kortsidan, bra att ha när man limmar hus sedan ett par små klämmor, jag beställde 15 stycken på prov men dom är rätt hårda, slutligen små limklämmor den "vanliga" klämman är med som storleksjämförelse dom har fördelen att käftarna har gummibeklädnad så man slipper krångla med gummilappar som trillar av