Rocas bokslut 2020
Ja då var det dags att sammanfatta årets byggen! Det är inget rekordår riktigt för mig, men ändå bättre än jag hade trott. Året präglades mer av modellbygge än jag hade förväntat mig, i och med att jag hade lovat delta i utställningen i Rydal och således satte igång att renovera och färdigställa mina projekt med Tintin-tema! Först ut var dock en "uppfräschning" av min gamla Airfix Defiant:
Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus
- Redigerat 2021-02-04 10:04 av Niklas

Så kom våren och sommaren och jag slet med att fixa i ordning min Tintin-modelljärnväg inför Pontus utställning! Jag har till dags dato inga ordentliga bilder över hela banan, får fixa det. Tills dess får det duga med bild på lite av den rullande materielen. Loch Lomond-whisky-tankvagn!

Många trevliga byggen där, Tintin är ju ett fenomen som det är lätt att relatera till. Skitfrän helt enkelt!
/Niclas
Fina byggen och figurer Peter, Tintin var en av mina stora favoriter under min uppväxt. Trevligt bokslut, gott nytt år.
Finemang 👍

#11 Tack Niclas 👍
#12 Tack så mycket!
#13 Tack Stefan!
Och förstås Gott Nytt År till er allesamman!
Från Peter

Då tror jag att jag har fått med allt som byggdes under 2020, ja ett rätt produktivt år ändå. Nya tag nu då, just nu småskaligt på G!
- Redigerat 2021-01-17 17:58 av Roca
Låter intressant tycker jag . Kommer att följa din tråd .
Vänliga hälsningar Roland Karlsson