Annons:
Etikettsälj
Läst 906 ggr
MarkusN
11/24/19, 2:10 PM

S: Ånglok BR-86, Trumpeter 1/35 med Eduard BigEd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lutar allt mer åt att sälja mitt lok. Trumperters BR86 i skala 1:35, tillsammans med Eduards BigEd set (som innehåller ets-set för exteriör, interiör, gångbord samt en målningsmask).

Räls, rälsbädd och sockel följer med i byggsatsen (svart låda uppe till vänster i översiktsfotot). Som bonus finns Miniarts atmosfärhöjande tillbehör i form av vattentankbom, semafor och stoppbock för räls.

Nypris för rubbet landar på 2200. Jag säljer paketet för 1300kr, inklusive spårbar frakt.

Swish alternativt baköverföring. Betalning ska ske innan jag skickar.
Avhämtning går givetvis fint, finns i centrala Helsingborg dagtid och Ramlösa kvällstid. I så fall ger jag en hundring i Skånetrafiken-rabatt 😊

  • Redigerat 10/7/20, 11:48 AM av Niklas
Annons:
MarkusN
11/24/19, 2:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Översikt på innehållet

MarkusN
11/24/19, 2:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Eduards set med artikelnr på ingående delar

MarkusN
11/24/19, 2:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

"Bonus" om du vill ha

bommen99
11/24/19, 2:51 PM
#4

Fasiken va mkt delar, väldans intressant bygge. Om jag nu haft kunskap/erfarenhet att bygga plastmodeller och varit bosatt i Sverige så hade jag köpt av allt dig, det är ju superbra pris.

Men nu bor jag ju där jag bor och visst, nog skulle jag kunna tänka mig att bygga denna modell, 1:35 är ju inte sååå smått.

Du får den säkert såld och skall i så fall bli kul att följa bygget här på forumet

//håkan

MarkusN
11/27/19, 8:16 PM
#5

SÅLD! Precis så Håkan, man bygger snyggaste dioramat i tanken. Sen öppnar man locket och tänker istället "fasiken vad mycket delar, kommer ju aldrig bli färdigt", stänger locket och gör något annat. Repetera varje halvår! :-)

Upp till toppen
Annons: