ZHIPP AIR BRUSH
http://stores.channeladvisor.com/TheTuulShed/store/search.aspx?SearchTerm=A660+
Köpte den här det är min första spruta undrar bara lite i fall någon har provat den eller liknande den duger säkert som första spruta
berätta gärna vad ni tror om den
Anders

Har inte provat den, men påminner mycket om Evolution. Följer det bara med en nål?
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

brukar det vara fler ?? tror att det bara e en
Det varkar ju vara ett rätt ok pris tom för mig 
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

#2 jag är nog lite insnöad på min Badger som har tre olika nålar och som t.ex. Aztek som också har fler munstycken. Det kanske går att reglera sprutbilden på den på ett annat sätt än vad jag är van vid. Skall bli intressant när du själv har fått prova och se vad du tyckte om den!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Jag är inte nöjd med kvaliteten på sprutan en liten pakning fram har gått sönder den har börjat läcka fram pga av det har knapt annvänt den 10ggr sen har det blivit gengpaj på en del bak
vet inte i fall fönsterputs kan förstöra pakningar men jag har alldrig låtit grejerna ligga länge i fösterputs utan spolat av med vatten nästan direkt

Vad kostar det att laga den?
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Ingen anning var in på företagets hemsida kollade i fall dom hadde reservdelar hittade inga delar …..
#5 Ingick det inte någon form av garanti för de $40 ?
En billig spruta kan annars bli dyr i längden.
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

#8 vet inte har inte kvittot kvar ens vet inte i fall jag orkar hålla på att maila dom igen hadde ju problem med kontakt med dom sist när dom skulle skicka sprutan då dom stulade med leveransen plus att det dröjde vecor innan jag fick mail svar i från dom
Så jag är nog beredd på att lägga en peng på en kvalitets spruta som man kan ha länge och som håller ….
ser likadan ut som min lilla spruta