Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettpansar
Läst 718 ggr
cyberdemon
0

Mitt album

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har laddat upp lite nytagna foton från några halvfärdiga dioramor om ngn är intresserad, jag är dock ingen vidare fotograf ska erkännas, ska försöka göra fordon och figurer mer rättvisa nästa gång, bl a låna ett kamerastativ.

Thomas

ElLobo
0

Jag tycker de ser mycket spännade ut! Jag gillar dem!

cyberdemon
0

tack så mkt, men som sagt, jag önskar verkligen jag hade bättre fotokunskaper och ett stativ  :)

Sven-Erik
0

Ser väldigt bra ut!!! Realistiskt och genomarbetat. Imponerad!!

pebben
0

inga dåliga byggen! vi får snart döpa om dej till diorama mannen!Fot i munnnen du spottar ju fram snygga dioramer! blev det någon digger max?

//pebben

cyberdemon
0

kanske man lägger ett bud på denna

http://www.tradera.com/DRAGON_1_35_10_5CM_K_PZ_SFL_IVA_DICKER_MAX_PE_-auktion-45440829

fast det är ju som att visa sina kantarellställen för andra  ;)

Azgaron
0

Ser bra och intressant ut, men det skulle vara kul med lite fler bilder, kanske lite mer närgångna.

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

pebben
0

#5 ha ha den har jag redan i min minneslista på tradera! fast jag får stå över fler inköp nu måste ju ha till lite macaroner också!  har du sett hans ostketten stugIII med breda band? tror den gick ut den 17e rätt så smygig tycker jag!

//pebben

Azgaron
0

#7 Han har ju en hel del intressant till salu, men hur är han som säljare?

Azgaron

cyberdemon
0

bytte ut några mot mer närgångna bilder som du önskade  :)

StefanW
0

#9 Tackar för bilderna! Det var många snygga diroman som du gjort!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

cyberdemon
0

tack, men de är långt ifrån färdiga, jag är bara sån att jag vill gärna ha flera projekt igång samtidigt och hoppa mellan dem, så finputsning kommer i sista hand på samtliga, och flera fordon är bara 50% fixade…

Azgaron
0

#9 Ibland är man mer än lovligt trög Glad Så nu har jag varit ovh tittat på bilderna i ditt album GladGenerad

Azgaron

pebben
0

#8 han är rätt hård på att man betalar i tid tror det är 3 dar du har på dej! men det står i auktionen jag har köpt av honom 2 ggr och det har inte varit några problem alls!

//pebben

Azgaron
0

#13 Så länge det står informerat i auktionen så är det ok, men tre dagar kan tyckas lite tufft, även om jag generellt betalar så fort jag fått majlet, såvida jag inte har kommit överens med säljaren om annat. Funderar på att köpa lite figurer av honom.

Azgaron

madland
0

Hej hej, det ser tokvackert ut. Jag gillar flera av dem.

[Henke29]
0

De ser som vanligit snyggt ut när du har gjort dom Skrattande

TommiN
0

Det där ser mästerligt ut,högsta poängGlad.