Känner någon till
Jag har nu beställt från Model Hobbies, någon som känner till denna shop? Jag behövde ett par piloter som saknades i min EA-6A Wild Weasel från Italeri
Jag irriteras alltid av avsaknaden av piloter i vissa modeller, jag anser att en flygmodell utan piloter är inte komplett! Lika illa är det när piloterna är dåliga, som dom taniga ursäkter till besättning som följde med Revells Victor. Dom finaste piloterna som följer med finner man i Fujimis askar, åtminstone är det min erfarenhet
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Kan inte hjälpa dig med nån info om Model Hobbies, men jag håller med om att det är trist när det saknas piloter eller när de är rent ut sagt hemska. Visst man kan bygga fina plan med fantastiska resin och ets inredningar, men om man vill ha ett plan flygande så ser det ju konstigt ut ifall det inte sitter nån pilot i. Eller som på min Revell F-14 där det bara finns en. Om jag fattat det rätt behövs båda vid flygning.
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

#1: Nja inte riktigt, han i framsitsen flyger planet, men han där bak sköter vapen och sånt så visst flyger det men inte mer, jag råkade ut för en liknande sak, en Strike Eagle med endast en gubbe, nu var det inte en äkta Strike Eagle för den saknade navigerings och målsökningspodarna som är fast utrustning på denna örn, men det är onekligen fåningt med en tom baksits.
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
#2 Jo, iofs, och visst kan en säkert flyga den, men normalt är väl ändå två, och i vilket fall som helst är det ju trist att de bara skickat med en till ett tvåsitsigt plan. Som du säger fånigt med tom baksits.
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!