Rye Field Model snart på lager!

Äntligen är vår leverans av Rye Field Model på väg!
Ser verkligen fram emot att kika närmare på främst deras Tigrar :)
Ganska begränsad tillgång i första svängen då vi har en del förhandsbeställningar så om du vill ha ditt/dina ex fundera inte för länge ;)
Hälsa gärna på oss på Instagram också: alfahobby.se
/Alfa Hobby - Micke
Har funderat länge på denna. Om jag skulle beställa från Japan elelr Kina skulle det ta bara längre så jag kanske slår en beställning från er.
"It´s all about the details"! 
Nog för att jag är en smula partisk men självklart tycker jag du ska beställa från oss! :)
Beräknad leverans på tisdag så med lite tur kan du ha ditt ex redan på onsdag! ;)
Slår till en beställning imorgon kanske när jag kommer hem från Sörmland.
Filbrännan96, du är så välkommen med en beställning när det passar dig :)
Är oxå intresserad av denna , vad ligger den på i pris?
#6 Tack för hjälpen :)
#5 (och övriga eftersom jag inte var vaken nog och bifogade länken i första inlägget)
#7 Jaha jag ser att ni ska få in TrackLinks till Tigern oxå, ser bra ut men frågan är om man vågar gå på mer "riktiga" Friul länkar i fråga för att se hur det blir?
RFM's band ska vara samma i RFM-5002 som de som är i lådorna, samma konstruktion iaf sen får bättre vetande gå in på detaljnivå angående skillnaden på initial/late och allt där i mellan ;)
Vad jag sett/hört ska de vara bra, något pilliga att få ihop men väl ihop uppför dom sig bra och ser fina ut.
Om jag bygger någon av dessa så tror jag att jag kommer testa banden som är med då de verkar fina men det är nog stor risk (chans) att det blir en uppsättning Friul innan det är färdigt bara för att jag gillar den extra vikten och att de kanske är lite enklare(mindre pill) att få ihop :)
Friul ser så verklighetstrogna ut med sin "sagging" att man tordes inte låta bli att köpa ett sådant 😃
Okey tack för länken, inte intressant längre iaf
hmm, nog för att jag har upp till öronen att göra när det gäller figurmålningen och att jag har lagt modellbyggandet på hyllan ett tag, men det kanske blir en tripp ner till butiken eran, verkar lovande.
To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.
http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false
#12 Det tycker jag du ska göra, knalla in och hälsa på Andreas men säg gärna till en dag innan så vi helt säkert har fått in den/dom till butiken och även kontrollera så den inte sålt slut, det är inte så många kvar av den med inredning.
http://www.alfahobby.se/tiger-i-early-production-full-interior-1
Bara Ett ex kvar av denna nu! :)