#0: Jag kommer bara till inloggningssidan. Kan du fixa en ny länk eller skriva forumsdel och ämne?
Man kanske behöver vara reggad? Iaf "picture gallery - members models -> members portfolios -> vostoc7 portfolio", hoppas det går att hitta dit så.
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

#2: Förmodligen så är det registreringkravet som spökar. Och eftersom de inte godkänner min e-postadress, så får de väl vara utan mig … 

#4: Tack för bildlänkarna!
Ja, det där var intressanta projekt. Och jag håller med, propellrar har det ju gått åt några stycken till de där byggena. Bild nr 1 var nog vackrast medan nr 4 helt klart måste vara favoriten. Ett bygge som jag uppskattar! 
den ligger bredvid spitfiregjuteriet 
#4 Tack för hjälpen Sau! Visst är de kul, och propeller- och Spitfiredille i kul kombination 
Azgaron

För den som har ett extra intresse för Spitfire och specialprojekt, kan jag rekommendera följande sidor:
#8 Haha, ja det var ju en del både kul och intressanta varianter. Den ena påminnde lite om Defiant, men med lite fler torn :) Man får väl skaffa sig en massa Spitfires, plast och spackel, och sätta igång att bygga.
Azgaron

#9: Glöm inte en massa extra propellrar!
#10 Nä, just det, inte att förglömma! 
Azgaron