Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettwhat-if
Läst 2176 ggr
Azgaron
0

Kul Whiff!

Hittade de här på Airfix (ATF). Vet inte om man ska kalla det what if eller hur man ska tolka det Glad

Länk!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

ElLobo
0

#0: Jag kommer bara till inloggningssidan. Kan du fixa en ny länk eller skriva forumsdel och ämne?

Azgaron
0

Man kanske behöver vara reggad? Iaf "picture gallery - members models -> members portfolios -> vostoc7 portfolio", hoppas det går att hitta dit så.

Azgaron

ElLobo
0

#2: Förmodligen så är det registreringkravet som spökar. Och eftersom de inte godkänner min e-postadress, så får de väl vara utan mig … Räcka ut tungan

WildeSau
0

#2 Japp, reggning krävs.

Direktlänkar till photobucket 1 2 3 4

Han måste ha en hel propellerfabrik  Förvånad

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

ElLobo
0

#4: Tack för bildlänkarna!

Ja, det där var intressanta projekt. Och jag håller med, propellrar har det ju gått åt några stycken till de där byggena. Bild nr 1 var nog vackrast medan nr 4 helt klart måste vara favoriten. Ett bygge som jag uppskattar! Glad

leo-
0

den ligger bredvid spitfiregjuteriet Skrattande

Azgaron
0

#4 Tack för hjälpen Sau! Visst är de kul, och propeller- och Spitfiredille i kul kombination Glad

Azgaron

ElLobo
0

För den som har ett extra intresse för Spitfire och specialprojekt, kan jag rekommendera följande sidor:

Spitfireprojekt

Spitfiles

Azgaron
0

#8 Haha, ja det var ju en del både kul och intressanta varianter. Den ena påminnde lite om Defiant, men med lite fler torn :) Man får väl skaffa sig en massa Spitfires, plast och spackel, och sätta igång att bygga.

Azgaron

ElLobo
0

#9: Glöm inte en massa extra propellrar!

Azgaron
0

#10 Nä, just det, inte att förglömma! Glad

Azgaron