Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterköpsäljbyt
Läst 1752 ggr
Ante018
0

Säljes: Modelltidningar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det intresse för modelltidningar till bra pris? Scale auto Scale Models International Tamiya Vid intresse gör jag lista och priser

Ante018
0

2

Ante018
0

3

denstore
0

Jag köper gärna dina Tamiya-tidningar om priset är rätt.

ElLobo
0

#0: Kom ihåg att priset ska finnas med i annonsen! Annars tas annonsen bort i eftermiddag.

JaGa
0

Hej, Såg att Ante också lagt ut samma saker på IPMS Uppsala med prisuppgifter: http://www.ipmsuppsala.forum24.se/ipmsuppsala-about596.html 200:- för Tamiya model magazine och 80:- för Scale models international. Han glömde säkert att skriva ut det här bara :-)

ElLobo
0

OK, annonsen får vara kvar eftersom du gjorde ett tillägg med prisuppgifter. Den här gången …

Ante018
0

Tack JaGa för hjälpen. .som jag skrev skulle jag återkomma med lista och priser om intresse fanns. .och det gjorde det.. Kommer med lista på Scale auto I afton.

denstore
0

Jag köper hemskt gärna Tamiya-tidningarna med samlarna till det priset. Vad blir portot? PM:a gärna dina uppgifter. Har du Paypal, så kan du få betalt på direkten.

Ante018
1

Jag får packa och kolla..hör av mig denstore

Ante018
0

Denstore du har pm

Ante018
0

Tamiya tidningar sålda till Denstore

Ante018
0

Scale Auto 1985 - 2003 Lösnummer 20 :-, Hel årgång 70 :- Pärmar 40 :- st Skickar mot frakt kostnad.