Vilken färg hehe :)

Läcker!
visst blev den fin? enda kruxet är att jag inye kan bygga den p.g.a. att jag blir bländad! 
//pebben

Svetshjälm och stark lampa? 

#0 Det var en härlig lime grön färg!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Var är de brandgula stripesen?!
Eller blir det kanske neonrosa flammor?

Helt OT, nästan, men luktar sån där modellfärg mycket? Behöver kanske införskaffa gasmask eller något?!
det står ljusgrön på burken? tja grön blev den! men det duger åt mej hehe! vi får se i framtiden vad det blir av den här? känns inte som orginal sulorna passar i temat längre 
//pebben

#7: Allt beror på vilken sorts färg du använder.
En del färger (enamel (emaljtyp)) har thinner, terpentin, förtunning, lacknafta eller liknande som lösningsmedel, medan akrylfärger vanligtvis använder vatten som lösningsmedel. Det är lite beroende på om man penselmålar eller använder spruta och vad man tycker om för färger.
#6 nä inget sådant på den här då det är tänkt att den ska stå i min hylla! 
//pebben
Kan man säga att det lyser grönt?
Snyggt!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

#0 Påminner om brorsans 70:a Chevelle (1/1). Svarta fartränder på huven så blir det kalas.
Eller vad säger du ProMod.
#7 ingen fara jag har suttit i lim och färg ånger hela kvällen och jag mår bra! blurp blurp dunns! 
//pebben (behöver kaffe nu!)

#9 - tack för svar :)

#13 - 

Härligt pebben!! Den där kan du ställa vid nödutgången senare, då kommer du hitta ut! hehe…..Nä, jag tycker den blev läcker!!Mums!!!

Grönt är skönt!
Jag har några såna där väldigt gröna skapelser också, nu vill vi se fortsättningen på den här. Det ser snyggt ut tycker jag.
Niclas
vi får se vad katten släpar hem runt penning daggs! behöver lite donator delar! undrar vad det här ska sluta?
//pebben

#18: Ja, blir det som vanligt, så blir det säkert något bra! Jag gillar också färgen!