Zvezda T34-85
Hej, första "riktiga" bygget: Zvezda T 34-85. Mestadels OOB, några få detaljer tillagda t ex lastöglor bak på tornet. Vädringen gjorde vagnen för mörk men men…man lär sig väl. Målad med Vallejo och vädrad mestadels med AK Interactive-produkter. Jag har inga ambitioner att allt skall vara korrekt på nåt sätt men är fullständig n00b så konstruktiv kritik mottages tacksamt!

OBS! När ni infogar bild, så infoga endast en (1) bild, annars blir det bildspel.
Det blev en snygg T34! blev snygga! /Roger
Hej!
Tycker inte alls den blev för mörk, snarare jättefina färgskiftningar som känns helt naturliga. Jag nästan känner höstregnens fukt och doft på stålet :-)
Fint hanterad vädring också tycker jag! Alla tummar 👍
Är figuren från lådan? Ovanligt men kul val av medföljande figur i så fall av Zvezda 😃
Tycker att du lyckats få till det jättefint. Mycket snygg figur också
Alla borde bygga en Tiger någon gång.
Tack alla! Figuren är en Miniart, Soviet Tank Riders dock med transplanterat huvud från en Alpine resin figur som kom med 2 skallar. Han skall väl egentligen medverka i nästa projekt vilket är Dragons Su 85 M men får gästspela lite så länge. Svårt det där med figurer…
Gillar verkligen Ryss pansar, och den här ser riktigt bra ut! Figurmålningen imponerar också!👍
Något att satsa på för kommande byggen är väl isåfall snyggare eftermarknads band, gummisnoddarna blir alltid svårt att få att ligga riktigt snyggt.
Tack Rone! Ja de där gummibanden är för trista. Nästa rysspansar har dock Magic Tracks så det går förhoppningsvis att få till rätt slack.