Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterevenemangtävlingarutställningar
Läst 1463 ggr
ElLobo
0

Info Västerås Minimeet 29/9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu finns en affisch och annan info utlagt på VMBK:s hemsida!

StefanW
0

Nu blir väl Sven-Erik glad, med en tävling på hemmaplan! Får reda på senare om jag skall vara i tjänst den helgen, för det vore skoj att åka dit!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Sven-Erik
0

#1. Japp! Snacka om promenadavstånd (nåja, 2 mil..) Skönt när det händer lite grejer på hemmaplan! Skrattande

StefanW
0

#2 Vi får se om några av oss kan komma och våldgästa din stad!

Flört

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Sven-Erik
0

#3. Ni är alltid välkomna hit! Ring om ni dyker upp så kan jag sätta på kaffet! Skrattande

StefanW
0

#4 Det låter perfekt! Glad

Stefan - Modellbyggare

AlliN
0

Jag och min granne kommer (som på sidan heter "LEOPOLD")

Proosen
0

Jag vet vart dit hus bor, fler besök kan du räkna med i framtiden och kanske slipper vi lasta traktor i regnväder eller titta på Lotta som sanera rödfärg i bussen eller något annat obskyrt nöje Flört

Det verkar i alla fall som om jag får till en resa ned och med mig har jag nog två nya objekt, kanske tre?

Ses där

Niclas

StefanW
0

#7 Glöm inte fota lite åt oss som inte har möjlighet att närvara!

Flört

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Sven-Erik
0

#7. Kul! Du är välkommen! Den här gången ska du slippa jobba om du kommer hit. Vore väl bättre med kaffe o dopp? Skrattande

Själv tar jag nog inte med mig något bygge. Jag har inte gjort riktigt klart något än….Jag blir där som besökare och köpare av modeller! hehe….

ElLobo
0

En liten påminnelse om Minimeet, men de som har möjlighet och har tänkt att ge sig iväg till Västerås, har väl redan bokat in datumet … Flört

Sven-Erik
0

Snacka om miss!! Trodde att den 29:onde var nu på söndag, så där stod jag med nytvättad hals framför en låst dörr i morse!
Så ni som var där, lägg gärna ut bilder och info om träffen! Gråter

Proosen
0

Jaha, då vet jag varför jag spanade förgäves då Ledsen

Kan väl skvallra lite och tala om att jag hade två bilar med mig, Ford pickisen och Concept Camaron och båda tog en förstabuckla  repektive klass.

Mycket folk och många objekt med en väldigt hög nivå överlag på byggena. För den som hade en hal plånbok som gärna halkade fram ur fickan blev det mycket nytt att bära hem. Själv höll jag mig till ett par tidningar, en AMT 63 Impala cab och lite polerpastor som en kompis tröttnat på.

Väl mött nästa år och den som vill kan väl lägga en slant i den nyligen instiftade fonden. Almanacka för bevarandet av Sven-Eriks tidsuppfattning. Flört

Kommer lite mera utförligt från utställningen bara jag får lite tid över att gå igenom bilderna, blev väl 170-180 stycken. Får väl se om alla går att använda, men några ska det väl bli i alla fall. 

Niclas "retstickan" Proos

leopold
0

:12

den var snygg! (cam)

(tog tredje pris i junior med en 65 mustang)

Proosen
0

Kul, synd att vi inte sågs och kunde morsa ordentligt. Men men, man kan väl inte få allt här i världen.

Grattis till pallplatsen och tack för uppskattningen.

Niclas

StefanW
0

#12 Först och främst vill jag säga: Grattis! Hade du inte fått pris för de modellerna så hade vi fått skicka domarna till optikern!

Har fonden Pg eller bankgiro?Flört

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Azgaron
0

JA grattis till alla pristagare!

Ser fram emot bilderna.

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

ElLobo
0

Grattis, säger jag med! Kul!

Jag har ett par kronor i fickan. De doneras härmed till fonden! Flört