Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikett: allmänt
Läst 877 ggr
Filbrännan96
0

Någon som handlat hos eModels.co.uk?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tittar man på deras hemsida kan se att det har allt för vad en modellbyggare behöver och blir sugen på att beställa nånting därifrån, i synnerhet färger och annat smått och gott som de har gott om. 😃

Är det någon därute om prövat handla hos dem och vet hur dem är etc vore det kul att få höra?

Länk: http://www.emodels.co.uk/

"It´s all about the details"! Cool

Anmark
0

Jag har handlat därifrån. Snabb leverans och man får mail varje gång något ändras i ordern. Jag hade även produkter som de inte hade i lager och fick då personligt mail om jag ville vänta in produkterna eller plocka bort dem. Helt okej priser och oslagbara på frakten, åtminstone då. Hela paketet var stort som en bananlåda och frakten gick på ca 70kr. Beroende på vilken färg och vädringsprodukter man köper kan det bli problem pga. restriktioner på att skeppa dessa inom Europa. Vallejo och en ak chipping medium gick bra i min leverans i alla fall. 🙂

Filbrännan96
0

#1 Trevligt, verkar vara bra service då isf. 👍

Jag hade eventuellt tänkt köpa den nya Hataka färgerna som kommit som borde vara värda att pröva och kanske något annat på samma gång så vi får se vad dem tycker om det borde funka.

"It´s all about the details"! Cool

SwedBear
0

Om jag minns rätt har Engelska posten lättat på restriktionerna angående hur mkt färg man kan skicka i ett paket så det bör bli lite lättare nu.

SwedBear
0

Argh - jag är kär: http://www.emodels.co.uk/italeri-1-12-fiat-mefistofele-21706-c-c-4701-plastic-model-kit.html

Hmmm, kanske dags att köpa en bil igen. Intressant sida. Kanske ska testa dom också.

TobbeA
0

Har handlat hos dom flera gånger och det har alltid funkat bra. Minns att jag glömde beställa en färgburk vid ett tillfälle och hörde  om det gick att lägga till en burk på redan betald order, dom skickade med den gratis.