Hobbyzone.pl (Polen)
Hittade upp en intressant hemsida där man kan hitta mycket för den som vill ha det lite mer ordning och reda och organiserat vilket jag gillar.
Finns massor av produkter i olika former och av olika användbara bruk.
Titta mer här: http://www.hobbyzone.pl/en/ 👍
"It´s all about the details"! 
Jag förvarar mina akrylfärger och vädringsvätskor i ställ som är tillverkade av just detta företag. Jag gillar dem… De är både funktionella och snygga.
Skulle verkligen vilja ha något från dem.
#1 Är kostnaderna stora. Är frakten dyr? 🤔
Jag köpte fyra stycken färgställ och det kostade sammanlagt 390 kr(frakt inkluderad). Rätt billigt om du frågar mig.
#3 Det är ju ingenting nästan. Sen beror det väl på storlek antar jag men tack för upplysningen. 😎
Tackar för tipset!
blir ju galant med ett ställ till nya arbetsbänken
Det hjälper att följa andra modellbyggare på Youtube då man får ta del av mycket råd och tips! 😃
Dessa ser onekligen mycket intressanta ut – jag har funderat på att bygga mig något sådant själv, men det är inte utan att man blir lite frestad att gå köpevägen i stället; inte minst gillar jag att modulerna sammanfogas med magneter, och därmed relativt lätt kan möbleras om vid önskemål/behov …
Tål alltså att tänkas på, detta! 🤔
"Oh bury me thar! With my battered git-tar!
A-screamin' my heart out fer yew!"
Det ser ut som de är de som gör några av MIG Jiminez färg-ställ etc. som jag köpt. Blir nog till att köpa in lite till. Vill få lite ordning på mitt modellbord
Denna sida lägges i favoriter :-)
Inget är omöjligt, bara mer eller mindre svårt!