Filips bokslut 2014
Det här året har jag lärt mig otroligt mycket och varit mer eller mindre rätt produktiv med modeller ändå när man ser tillbaka trots att man har haft tanken att man kanske inte hade gjort så mycket men där hade jag fel. Nu hoppas jag att man hinner med fler byggen tillsvidare och blir bättre ju mer tiden går för redan har jag tyckt att jag har blivit en duktig modellbyggare för att bara hållt på med hobbyn i knappt två år. Jag har byggt mer än vad jag visar här men dels har jag inte haft ork att visa allt (tyvärr) men dels tycker jag det är bättre att visa "riktiga" byggtrådar från när man börjar från start till slutet än att visa vad man håller på med och visar finishen på varje modell.
Här ser ni Strv 122 bygget
"It´s all about the details"! 
Nästa tråd kom att bli den traditionella J26 Mustang. Den blev bra den med 😃

Därefter kom Messerschmitt-bygget
Nu blir det inte mycket att visa om jag inte visar fler modeller så jag visar dem som inte följer en tråd utan där jag bara visar hur resultatet blev.
Här visas pulkan jag byggde. En rolig liten "sak"
Flerbilder: http://modellbygge.ifokus.se/discussions/544ea4d18e0e741db70138df-en-liten-rysk-pulka?participating-7
Sen kommer vi till Taifun jag nyligen gjorde klart
Trevlig samling du fått ihop. Pulkan är ju för underbar! Jag tycker också att du är en jäkligt bra modellbyggare och det är kul att du själv tycker att det blir bra. Så lätt annars att bara se sina misstag… (som man antagligen bara själv ser)

Riktigt snygga byggen!
#5 Tack för dina vänliga ord.
Som modellbyggare upptäcker man misstag här och där men oftast brukar man hitta vägar och sätt för att korrigera dem och vidare göra rätt och lära sig utifrån de misstag man har gjort.

Bra gjort, Filip!
Riktigt snygga modeller Filip! Särskilt snygg blev mussen, helt underbar!
Tack allihopa #6 #8 #9 😃 🙂
Riktigt snygga modeller.

Fantastiskt fina modeller allihop, grattis!
Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus