Är på turne!
Sitter på ett hotellrum i Halmstad över ett instabilt modem!!
Är det någon här som vet någon bra hobbyaffär här, som har några modeller??

Azgaron bor ju där, och jag har för mig att han har skrivit att det inte finns något av värde inom den branschen i den sta'n.
Han kanske ser detta och hör av sig så du får bättre information.

Tack ElLobo! Vi får väl se om något matnyttigt dyker upp? 

Jag letade lite och hittade hans kommentar till ett inlägg:
"Kungsbacka är närmsta stad med hobbybutik värd namnet." …
Annars kanske du kan göra hembesök hos Azgaron? Där finns nog lite i hyllorna. 

#3. Jaha, vad synd! Blir nog lite svårt att hinna med några hembesök….Jobbar inpå småtimmarna denna vecka…

Synd! Och vad jag kommer ihåg finns väl inget intressant kvar i Varberg heller, sedan leksaksaffären slagit igen och Godsmagasinet brann ner. Om du nu har bil med dig.

Nåja…inte så synd om mig….de senaste timmarna har vi tillbringa´t på Harrys, ätit god hamburgare och förtärt ett antal kalla pilsner…..hehe…

#6: Låter inte alls fel! 

Skål!!

#8 Skål på dig själv! har precis låtit en kall åka ner (en annan är ju ledig imrogon!)

//Stefan
Stefan - Modellbyggare

#9. Ah!! gott. Det är vi värda! 
Hoppas du har trevligt!
Synd att jag inte läste här tidigare. Tyvärr är det nog så att Brio/Lekia på Stenalyckan en bit från Eurostop är det enda stället som har modeller här och inte är det mycket heller. Åsså är det endast Revell.
Hade varit kul om vi hade kunnat träffats.
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

#11. Jodå, Halmstad är allid trevligt! En mysig stad med trevliga människor. Låter väl inte så lovande på modellfronten då…
Vi kommer att jobba rätt mycket, men något besök på stan och Harrys kommer det ju att bli! Kanske vi ses??
#12 Tack för de lovorden!
Nä, det är ju lite trist att det inte är bättre. Man kanske skulle starta nått.
Harrys är en trevlig pub, men jag är där inte så ofta.
Ja kanske det.
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
hallo sven-erik! om du åker över göteborg hem så stanna till på frölunda torg! nedre plan om jag minns rätt där finns en butik som du nog kan hitta nått i! hehehe!
//pebben (fd frölunda bo)
Ja på Frölunda har dom mycket mycket….

Tack för tipsen! Tyvärr så åker jag flyg direkt från Halmstad så det blir nog inte så mycket möjligheter att åka runt!