He he…..känner precis igen mig. Blir också vilse i pannkaka när man inte kan glutta vad nytt sen sist.
Niclas

#1. Ja, konstigt det där. Inte för att det händer så mycket ibland, men är man utan det så känns det tomt……
Hur går det med byggandet??

Byggandet har legat lite still pga. sjuka barn och dito faderskap. Drog på mig en elak förkylning med bihåleinflammation, trodde banne mig att skallen skulle spricka. Men det tog 5-6 dagar så försvann huvudvärken och livet återvände så sakteliga.
Så nu ska det byggas F1:a tills Västerås och polisbil på det och Thunderbird och sen så får det väl bli…..osv….osv…..
Alldeles för många skojiga byggen på gång för att få något klart inom rimlig tid. Ett litet dutt här och lite sandpapper där när det inte ska på färg på något tredje samtidigt som man bara måste rycka lite in någon mer låda……
Niclas

! Låter som en vanlig dag i en modellbyggares värld!

Ja. mycket byggt har det inte blivit på ett tag. Samtidigt sitter man och väntar på Modell Göteborg på söndag och lika säkert som amen i kyrkan så börjar man att bli förkyld…men det komer inte att stoppa resan!
//Sefan
Stefan - Modellbyggare

#5. Det är bra Stefan!! Håll ut och badda näsan med "Jukon"-salva….. "A man got to do, what a man gots to do"!

Håller med. Surfandet börjar med en koll på iFokus. Blir lite tomt när det inte funkar.
Är för tillfället sjukskriven efter en operation. Så jag passar på att sitta vid byggbordet så ofta kroppen tillåter. Har lite svårt att sitta. Vindicator och Spitfire-frossa står på menyn. Kan bli lite Hurricane också. Ska försöka ta lite bilder och lägga ut.
Ha det bra i Göteborg ni som ska dit.
Som arbetslös, blir det ju en del surfande både hit och till andra forum. Konstigt att man inte får mer gjort egentligen, men det är nog för att man inte har nått att göra. Blev lite förvånad när jag såg att sajten låg nere, då jag inte upplevt nått problem på senaste tiden.
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

#8 Du har väl haft lite tur då, som inte har blivit drabbad!
Du har inte funderat på att köpa en lott…
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
Ja, det kanske jag har, men jag har inte märkt att nått strulat förrän efter att sajten varit nere ?!? Mysko!
Turen brukar inte räcka till lotten också 
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

#10 Jodå, inget att tveka på…
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

#7: Hur går det då med din Skottlandsresa? Eller klarade du av den innan operationen? Krya på dig, i vilket fall som helst!
Har ni startat byggmötena ännu? Om så är fallet ska jag försöka dra mig dit nästa söndag.
Nu har jag ju en stor Tu-16 att plocka med.

#13 Avresa från Linde den 21:a. Borde vara tllräckligt kurant även för att klättra upp till Edinburgh Castle. Ser fram emot resan och ett besök hos Jamiesons i Glasgow (Modeller inte Whisky).
Vi räknar med att dra igång nästa söndag. Klubblokalen är under ombyggnad/restuarering, men det ska nog lösa sig. Även med en "Grävling" i bagaget.
Du är hjärtligt välkommen.

#14: Tack, tack! Vi ses!