Spelar någon War Thunder?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag har laddat ner det men när jag efter många dagar lyckades få ner det så sa spelet att det inte vill funka för att min dator är för dålig. så det blir till att köpa ny dator, för spelet ser hur kul ut som helst.
men till dess så spelar jag world of tanks
hm det var ju synd, vore roligt med en wingman 🙂
Ser sjukt snyggt ut, kommer iallafall testa det, tack för tipset :D
Väldigt roligt spel, olika svårighetsgrader och känslan man får när man skjuter ner en Yak eller Spitfire är rätt härlig 😂
Om ni skaffar det så hör av er!
Jag spelar en del när jag får tid, mest på kvällar. Jag kallar mig UberDaniel :)
"Learn lots. Don't judge. Laugh for no reason. Be nice. Seek happiness."
Okey, då ska jag lägga till dig 🙂
Och jag kallar mig föga förvånande Tarmvred…
Jag har börjat spela det, jag heter DoubleQ
Kul, ska lägga till er alla, någon som har Premium som kan fixa squad?
Någon som har sett något om version 1.29? Ska också lägga till er. 🙂
Ja det kommer en hel del nya smaskiga saker, några nya flygplan och förbättrat UI.
#8 Jag hittade inte dig när jag letade 🤔
MultiDoubleQ menade jag
Ja då gick det bättre 😉
nu har jag köpt alla delarna till att bygga ihop en ny dator så nu är det inte länge kvar tills att jag kan joina er i skyn. :) hoppas jag iallfall, brukar ju ha sån otur med nya datorer. har kollat på många filmer av BohemianEagle på youtube och är så jävla sugen nu.
Härligt! 👍 Ett av mina bästa War Thunder minnen är från en runda när jag spelade en Historical Battle (Ruhr) och flög en Me 410 med en Bk-5 kanon i nosen. Tror jag fick två den rundan och den andra jag sköt ner va riktigt härligt… En A20 kom flygande rakt mot mig, jag siktade in mig och sköt ett skott som träffade rakt i cockpiten. Piloten dog (inte så konstigt).
nu har jag börjat spela det :) och OMG (som ungdommarna säger) vilket otroligt bra spel. jag är helt fast, så nu får modellbyggandet vänta ett tag igen. och så hoppas vi på en regning sommar.
Blivit lite sugen att testa jag med, börjar vara less på World Of Tanks. Ska ladda hem i helgen om det är dåligt väder… spelar folk med simulatorjoysticks med pedaler och hela kittet eller klarar man sig med en Xbox-joypad?
Nox vad heter du i War Thunder?
Jag spelar med en enkel Logitech joystick och det tycker jag känns helt okey, har blivit sjukt sugen på att skaffa Track Ir så man slipper använda musen om man ska se sig omkring 👍
jag heter nox_umbra. som på alla andra ställen :)
jag spelar med mus och tangentbord, skulle vilja prova joystick men har inte pengar att lägga ut på ddet. hade man haft pengar så http://www.youtube.com/watch?v=3BUZaE52hAo
Lyfter en gammal tråd, är det nån som spelar fortfarande?
Har regat mig och kört lite, verkar kul!
//Marcus

Jag lirar War Thunder lite till och från. Hade tänkt spela lite nu.
Men du, fråga från en novis, vilken nation spelar du? Kan man skaffa vänner I spelet?

#23 Jag spelar mest med USA,England och Tyskland. Man kan spela med vilken man vill (av de fem nationer som finns) och man kan byta mellan varje match om man vill.
Ja, man kan skaffa vänner i spelet.

För er som gillar sådana här spel kan vi alltid tipsa om sajten Datorspel iFokus.