Ryska säkerhetsbälten?
Är det någon som vet om det möjligtvis finns ryska säkerhetsbälten i skala 1/72, eller 1/48. Helst moderna bälten, som är lämplig för jet-planen.
Går det annars om man tar andra bälten från ryska plan, t.ex. om det finns fotoets bälten till Su-27 att jag tar en sån till det plan jag vill bygga?
"It´s all about the details"! 
Eduard säljer ets bälten till många olika typer av flygplan. http://www.eduard.com/. Bältena är väl framförallt stolsbundna och samma raketstol kan förekomma i flera flygplan. Om du återkommer med vilken flygtyp du främst letar efter så kanske säkert någon komma med tips 🙂
Tänkte främst till en modell jag tänker skaffa i framtiden, vilket är Hasegawas, 1/72 Mig-27
Läser man runt lite på nätet så verkar det som att mig-21, 23, 25, 27 använde samma typ av raketstol med mindre förändringar möjligtvis och bälten till mig-21 i 1/72 finns åtminstone. En annan tanke är ju att kolla upp en raketstol från mig-27 och göra sina egna bälten i blyfolie eller maskeringstejp. 🙂
Går det inte annars att använda Italeri´s, fotoets + bälten för Hasegawa. Såg på Eduards hemsida att dem hade det.
Jag har använt mig av fel ets till fel byggsats vilket ibland krävt att man modifierar delarna lite men brukar bli hyfsat. Hasegawa modellen du länkade till är dock 1/72 och eduardsatsen till italeri är för 1/48 så den kombon kan bli svår. 🙂
Ojdå, hehe märkte inte det! 😛