Ska bli pappa :)
Hej!
Just nu ligger jag lite lågt med bygget igen.
Men de är därför att jag ska bli pappa.
Det blir inte förrän i May men det är mycket som ska
fixas till innan dess..
Så bygget får stå vid sidan av just nu.
Måste ju flytta på oss innan bäbisen kommer oxå..
Kommrt in då och då och kikar på era modellbyggen :)

Stort Grattis Henke, jätteroligt! Och en synnerligen God Jul & Gott Nytt år önskar jag dig och din familj.
Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus
Stort grattis! :-)
Grattis 🙂
Grattis!!!👍
Då har du mycket kul att se fram emot! För mig blev föräldraskapet en inkörsport för att komma tillbaka till modellbygget. När barn blir lite större måste man ju hitta på roliga saker tillsammans och då är små byggen och pyssel av allehanda slag mycket kul för alla inblandade. Typ som tågbanan jag och treåringen byggt tillsammans i höst. Grattis!
#5 Håller med! Den lilla egentid man får för sig själv när man har småbarn värderas högt och då passar modellhobby perfekt som kvalitetstid och avkoppling för att orka med allt det andra.. Sedan blir det roligt att köpa julklappar (modeller) när dom är lite större, lite motvikt till allt datorspelande osv.
Så, lycka till och grattis!
/Dan

Ett stort grattis, Henke!

Grattis Henke!
Jättegrattis, det är en härlig upplevelse att bli pappa.
Belgarion - amatör på tillväxt

Stort Grattis Henke! 🙂

Se där ja, välkommen i gänget…..
Grattis! Blev själv pappa för drygt ett år sen. Det lustiga är att jag aldrig byggt så mycke som under den första tiden när grabben var nyfödd. För att mamman skulle få vila så brukade jag sitta uppe på natten och passa grabben, han sov ju mest, men man fick ge han tutten med jämna mellanrum för att han inte skulle vakna. Endel brukar säga att det är det bästa och värsta dom har gjort och jag är nog beredd att hålla med om det.
GRATTIS!!!!

Tack så hemskt mycket :)
Ja det ska bli en spännande tid framöver.
Jag önskar er en riktigt GOD JUL .
Hoppas ni får nån plast under Granen..
Stort grattis Henke.
Då blir det mera babiesskrik i byn.
Grattis!