Säljes: Byggda modellbåtar
Hej nu lägger jag upp några modellbåtar till salu här dessa är byggda och har en mycket fin monter av glas och teak en har en baksida som är spegel. Jag tror alla är Billing Boats. Detta är saker som jag säljer av efter dödsboet efter min pappa. Båtarna kan tyvärr inte skickas på grund av storlek och monter. Avhämtning kan ske hemma hos mig för mera info skicka Pm till mig så tar vi detta i mail. Bilder och mera info kommer här under. Gnäll och pris osv vill jag slippa så vill man inte köpa så låt bli.
Sedan så har jag en Wasa i skala 1:75 med tillbehör tyvärr har jag inte kvar någon bild på denna men kan ordna detta. Denna är inte påbörjad allt ligger kvar i lådorna tillverkare är Billing Boats.
Pris på bara modellen och tillbehören 2500:-
Denna modell finns möjlighet att skicka med posten mot att köparen står för frakten.
Vill någon har mera bilder eller något så skicka Pm så svarar jag så fort jag kan …
Gismo
Jösses vilka fantastiska modeller, önska verkligen jag hade haft råd med att köpa åtminstone #1, men nej det är en förmögenhet för mig, men vilka vackra modeller jag hoppas att du får ett mycket bra pris på dessa skönheter!!// Micke
Lite synd att jag har en annan båt i tankarna till nästa bygge.😕
Annars hade jag slagit till på Bohuslän.👍
Får du den inte såld känner jag att jag får ta mig en rejäl funderare… 🤔
Inget är omöjligt, bara mer eller mindre svårt!

Vilka fina båtar din pappa byggde!
Jag hoppas verkligen att du får någon seriös köpare som förstår värdet i dessa skönheter. Jag skulle även sätta ut dessa båtar med glasmontrar på flera ställen. Bara tanken på att dessa båtar kan få pryda ett sjukhus eller ett ålderdomshem värmer en modellbyggare.
Varför inte ställa frågan.
Priset behöver du inte förhandla.
**Lycka till !
**Christer Mann
Modellhuset Liden
Mariestad
Nu ligger båtarna ute på Tradera vet ej hur man låser en tråd här inne ?

Det kan jag ordna.