Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 3404 ggr
MarkusN
0

Ministuff.se

Någon som vet vad som hänt med företaget och hemsidan?

Den har legat helt nere sedan årsskiftet.

Jag beställde och fick grejor utan trubbel så sent som mitten av december, så nu när siten är nere tänkte jag först att nu har någon glömt betala sin webbhotellsfaktura, men nu börjar jag undra.

[marcusjohnson]
0

Detta är saxat från IPMS Stockholm

http://www.ipmsstockholm.se/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=2430

//Marcus

ElLobo
1

Jag tror inte att du behöver bekymra dig. Så här svarade han på IPMS-Stockholms forum i förrgår:

"Hej alla!

Hade tänkt lägga ut lite info, men har väntat på att lite saker skall falla på plats. Saker som inte är helt färdiga än …

Men då frågan har uppstått så:

Jag har inte lagt ned, däremot har jag brutit loss Ministuff ur det andra jag håller på med (bokhandel) och innan all byråkrati är färdig så kan jag inte sälja något via hemsidan. Därför är den tillfälligt nere.

Jag hoppas på att det skall bli klart under denna vecka.

Håller även på att "städa" lite i butiken. Kommer att sälja bort delar av sortimentet och koncentrera mig på det jag kan och gillar bäst, färg/figurer/diorama/tillbehör. Mer om det längre fram.

Vill ni något under tiden så kan ni maila mig på den vanliga adressen: info(alfakrull)ministuff.se

/Markus"

MarkusN
0

Vad skönt!
Han har den för mig ultimata kombon av Vallejo och DHLservice.

Tack för infon!

Glad

PAK43
0

Det är kanske risk för att DHL ryker nu då när han inte längre kör via bokhandeln, för det Bokias avtal han körde med då. Men vi får hoppas att han lyckas ha det kvar på nåt sätt!

ElLobo
0

Nu finns Ministuff.se åter på nätet.

Mike the bike
0

Hur ser det ut med ministuff.se nu då? Det har ju gått några månader sen januari menar jag.. Jag har försökt nå Markus men har inte lyckats. Jag har åtminstone inte fått något svar på vare sig mail eller sms så jag ville bara kolla om någon här vet hur det går med butiken.

Utbudet tycks ju vara bra och vissa delar i sortimentet är sånt som jag bara "måste ha" så jag hoppas verkligen att verksamheten är igång fortfarande.

Decaius
0

#6 Jag handlade från ministuff för typ 6 veckor sedan. Då var det inga konstigheter.

Charlie82
0

Handlade också för ett litet tag sedan. Allt fungerade klockrent!

strv103c
0

Jag köpte av dom för nån vecka sedan. Dom verkar packa sina order på torsdagskvällar så se till att ha lagt din beställning innan dess.