Easy Metal Links
En ny tillverkare av lösa bandlänkar i metall. Verkar lovande.
http://models.primeportal.net/?p=2238
/Stefan
Det verkar lovande…men skulle tro att de tagit Friulmodels bandlänkar och förfinat dem?? Liksom onödigt att uppfinna hjulet igen :)
Dessa bandlänkar kommer säljas endast på Der Sockelshop enligt dem själva.

Nu är min inte lika glad att man lagrat upp ett försvarligt lager av frulleband längre 😕
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

Hoppas de inte blir allt för dyra bara. Fruils band i 1/48 är inte särskilt prisvärda.

Cirka 300kr känns inte direkt billigt. Jag kommer nog inte att slänga mig över dessa banden….

Likt starhawk så har jag ett lager av band från Friulmodel.
Men Easy Metal Links winterketten band i skala 1:48 verkar vara intressanta, så jag sände precis iväg en beställning från Sockelshop på en uppsättning av dessa.
Den enda firman (mig veterligen) som sålde winterkettenband i skala 1:48 var WWII Productions. Dom hade finfina band i resin, men det ser ut som detta märket gått i graven.
Easy Metal Links kommer inom kort kunna inhandlas från mig. Beställde endast 1/35 serierna…tar hem även 1/48orna om det finns intresse. Pris:299kr + frakt (tippar på ca 36kr om de inte plockas upp vid mitt lager)

Winterketten i 1/48 hade eventuellt varit intressant….
Det är enkelt fixat :)
#11 Tips: Lägg denna typ av kommentarer/inlägg under kategori: Sälj
Dessutom vore det kanske bra om du gjorde en presentation av dig själv och ditt företag? Att skapa en separat tråd där du samlar dina erbjudande etc. vore kanske det bästa?
/S
Okej då vet jag..tänkte att när det handlade om dessa länkar så gjorde jag så..men kan du flytta detta inlägg till Sälj avdelningen?
#13 Vi ber ElLobo göra detta.
#14 Okidoki :)

#13: Nix, det går inte. Du måste göra ett nytt inlägg.
#16 Bra, då vet jag :)
#16 Nu finns det ett inlägg under Sälj :)