Mercury ute nu!
Revells nya Mercury är nu ute i det fria!
Finns bilder på innehållet om ni följer länken, ser ju inte direkt tråkig ut med en del fina extradelar och byggalternativ.
Inget för originalfantasten dock då den är färdig-kustad redan i lådan med sänkt tak och frenchade lysen både fram och bak.
Niclas
Den vart riktigt najs blir sugen 

Superbt! Läckert! Mmmm! Nu får vi se vilken handlare som får hem den och vad det kommer att kosta!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
Ja den såg ju riktigt trevlig ut! Då kanske man skulle skaffa sig en Murkla på "riktigt" istället eller snarare också. Den har ju flammor den med 
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

#¤ Jo det är ju en variant, men jag vet inte om det är så snyggt med navkapslar på huven, även om det är Cadillac 
Azgaron
Kunde inte låta bli

#4 Oj, vilken lack! Skall det vara flammor så jag väldigt förtjust i true flames som denna t.ex.

Vill ni se mer av hans verk så titta in på Killerpaint under gallery.
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

#6 Några hotdogs på den grillen…
#6 Den var verkligen läcker! Tänk att få till en modell så.
Azgaron

Den snubben är ruskigt bra på truefire,det var väl han som startade det.

#10 Vet inte vem som började? Någon som vet mer? Har bara sett hans jobb och tyckt de varit fantastiska!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Mike Lavallee är mannen som gjorde det stort och vad jag tror mig förstå så är han också upphovsmannen.
Det gick ett program på Discovery där man fick följa ett flammjobb från början till slut. Riktigt, riktigt bra och kul att se.
Niclas

#12 Ok! Då får man forska vidare om honom. Tycker det är otroligt snyggt.
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

#12. Hallo Proosen! Tack för senast! (ursäkta att jag bryter tråden!
) Jag håller fortfarande på att torka färg från händerna…….

Tjena Sven-Erik!
Det är mycket färg i en hink när den kommer lös där den inte ska vara. Hoppas det gick bra med saneringen.
Hem kom vi och i säng kl. 1.00 med en skapligt lång sovmorgon dagen efter….heh 
Niclas, som fortsätter med obskyrt samtal bland Mercurys.
Jag såg en kortfilm på svt som hette mercury 49 fatta inte ett dugg va den handla om men bilen var jättesnygg