Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikett: föreningar-i-sverige
Läst 587 ggr
StefanW
0

Första mötet för Skaraborg!

Mitt förslag är att vi träffas hemma hos mig den 16 juni kl 14.00-?

Anmälan görs i denna tråd eller om någon har ett annat önskemål!

Det skulle vara kul att träffas under lättsamma förhållande, jag fixar någon fika övriga tar med ett gott humör och om man vill något man har gjort eller håller på med!

Samtidigt kan vi tala om besöket på Pansarmuseét i Axvall, förslag på datum för det?

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Nore
0

Hej på dej Stefan, det låter bra. Det skall vi försöka boka in, som du vet är det mycke så här års.        Nore

pebben
0

kan bli lite svårt för mej! får besök den 15e och så ska jag åka och avliva en hund i mariestad inget jag ser fram emot direkt! så tyvärr är jag bokad den heljen.

//pebben

StefanW
0

Datumet var ett förslag! Om det passar fler ett annat tillfälle så säg till!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

Det vore roligt om det gick att passa ihop någon dag, när man skulle kunna träffas. Då skulle Stefan och pebben kunna baka godsakerna, och kanske Sven-Erik och jag frossa för fullt! Flört 

//ElLobo, som känner sig så kaffesugen just nu att han måste gå och fixa lite …

StefanW
0

#4 Jag hoppas också att det kommer att gå att samla till ett ordentligt möte nu när hösten kommer (sommaren har ju regnat bort) med lite fler deltagare. Är man ett par stycken så går det att formelt bilda föreningen. Sedan finns det några "hemma hos" reportage som skall göras…. (så damma av era modeller!)

Kaffe med dopp!   (tar lite pause nu, för jag tror jag har något i köket…)

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Hompe
0

#4 Jag gilla kaka GeneradSkrattande

ElLobo
0

#6: Ha, ha, du ser! Det blir till att baka mycket! Glad

Aaahhh! Äntligen lite kaffe, det är ju snart flera timmar sedan sista kannan … Fast kakor har jag hunnit med emellan …