Priser på Tradera
Tänkte bara fråga om priserna
Ser at det säljs lite olika vädringsmedel och Washer på tradera.
Lite prisexempel.
Easymud Mideast (Desert) 55kr
AK-Interactive Pigment - Track Rust 55kr
Är det billigt eller dyrt eller lite så där lagom ????
Track rust finns på Ministuff för 40 kr. Sen ska man väl inte snacka för mycket skit om folk, men just ztriker gjorde sig så omöjlig på IPMS Stockholms forum att han blev bannad (vilket inte är illa pinkat, det är väl den första som blivit det sen det nya forumet togs i bruk). Jag har handlat av honom för jättelänge sedan och då visade det sig att han bara beställde från Hong Kong när jag ville köpa nåt av honom. Vet inte hur det är nu.
Jag har handlat några modeller av honom och dom kom rätt snabbt så jag vet inte om han bestälde dom först från Hong Kong eller inte.

Dom jag köpt från honom kom från Hongkong, men dom kom rätt snabbt. Fast det är ju knappast auktionspriser på hans grunkor, kan lika gärna köpa dom från t.ex Hannants då, kanske t.o.m. blir billigare
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

Största problemet var väl att han inte tog kritik på vettigt sätt. När man ifrågasatte hans priser blev han ju helt förnärmad. Och det trots att han hade bett om bud, och han fick precis det.
Dessutom tänkte jag att man skulle stödja honom när han var ny, och beställde en rejält dyr modell. Den kom fram mosad av posten, mycket på grund av undermålig packning, och när jag påpekade det, så blev enda resultatet något undflyende svar. För mig är hela idén med att handla av svenska handlare just att man ska ha någon form av säkerhet. Får man inte den typen av garantier, så kan man lika gärna handla från utlandet själv…