Vi som var på Locketorp.
hEj! Jag tänkte bara dela med mig av lite highlights med någon bild från Locketorp träffen. Jag kommer inte publicera något ansikte förrän jag fått personens tillåtellse. Ni andra som var där får gärna backa upp med bilder :)
Tails säger godmorgon till en ytterst pigg WildeSau och hans scratchade himmelssäng. Jag (tails)sov till vänster om bordet till vänster. Jag vill även flagga för min sovsäck jag hittade på ÖB för 225kr för den var varm och skön. Madrass är nästa inköp inför liknande utflykter.

#0 Ja, sovsäck i psykadeliskt 70-tals gult och brunt är mer av ett samlarobjekt numera 
#1 Perfekt upplagt av Greenhorn steg för steg och visar hur enkelt det är att göra ett diorama.
#2 Mmm, fick ju inte fram mina Jolt-Cola förrän på söndagen . Hade behövts på natten innan när John Blund stod och kastade vädringspigment i ögonen.
#3 Ja,det måste ha berott på den fina bortskänkta bottenplattan.
Tack Greenhorn!!!
Hade inte haft en chans annars.
#6 Snuudan äärrr redan visad häärr, så de ä lugnt att visa mitt tryne. 
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus
Fina bilder Hampus! Kul att se lite bilder från träffen! Jag hoppas deltagarna ger sitt medgivande så att vi kan få se lite mer bilder!
Finns det fler stridsvagnsbilder?
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Min sneuuda (försökte återge ordet på perfekt fonetisk reservdanska, vet ej om jag lyckades dock) ger jag dig ärade modellbyggarkollega mitt tillstånd till publicering. Mitt plastmissbruk är känt av släkt och vänner sedan jag kom ut ur modellbyggargarderoben för två år sedan…..
#3 En hård men rättvis bedömning av modellerna vid Locketorp Open 2008. Jag dämpar besvikelsen med en klunk etylacetat samt rullar mig naken i Gullfiber och hämtar därmed nya krafter inför Locketorp Open 2009.
#7 Tackar å bugar för uppskattningen av min förevisning!
Kul att bottenplattan kommer till användning, trots att den hjälpte dig att spöa mig i Locketorp Open 2008 
#8 Och till sist några fler stridvagnsbilder som visar vad du gick miste om Azgaron…

Fina bilder Greenhorn! Tackar! Alltid bra att a referensbilder!
Får väl hoppas att jag har större möjlighet att delta nästa gång!
Azgaron

#13: Perfekt bild! Äntligen känner man igen dig! 

Tack för bilderna grabbar! Tråkigt att jag inte kunde vara med, men det ska väl komma fler tillfällen.
Uhmm helt okej från min sida me 
Ja kommer lägga ut lite bilder senare ikväll..
Fina bilder ni tatt..
Henke

Håller med Lobo,synd att man bommade träffen denna gång,men nästa..
Usch så avis jag blir på er som bor i ett område där det finns möjlighet att anordna dylika trevliga tillställningar
…..
Inspererande bilder dock! 
Pentti.

Ös på bara med bilder på mig.
/Jens

#19 Även de utan kläder?
Stefan - Modellbyggare

#20: Nej, nej, någon censur måste vi väl ha även på den här sajten! 

så när blir nästa träff så att vi andra kan få komma och lära oss? :P

#22: Det beror väl mycket på vem (eller rättare sagt vilka) som vill och orkar arrangera träffen, och dessutom måste datumet ju passa in för de som vill delta. Men för att kanske låta Stefan bygga för en gångs skull så kan ju andra platser vara aktuella. Tunnan & co har ju erbjudit sig att hålla en träff, och någon (kommer inte ihåg vem) ville ha träffar i Norrköpingsområdet. Dalarna är ju kanske ett intressant område för en byggträff. Vi får väl se vad vi kan arbeta fram.
Det är tillåtet att spåna och ha funderingar! Och är ni några stycken så … 

#20, Hur menar du? Togs det några med också? Det märkte inte jag…

#25 Nähäpp, på den länken vart man inte betrodd…
#26 Den verkar vara gömd numera. Kanske lika bra det. 
#25-27 Det var en gruppbild på oss alla som var med i Locketorp.
Om den finns kvar vet jag inte, då tråden är låst för de (bl.a jag) som inte är medlem i astronomi.ifokus 

Min halvscratchade stug K(nife). I min mening en äkta halvbandare med extrasparsamma bärhjul och soppasnål motor. En total kanon som rammar eller nått för att spara ammunition. Man har även kastat ut transmission och allt som har med interior att göra för att få plats med med saker inuti vagnen. Tänker främst på hjälmar, filtar och mat.

Trevliga bilder Hampus!
Nu vet jag på ett ungefär hur du ser ut, och det kan ju underlätta om vi ska träffas på C4, fast det kanske är säkrast om vi byter mobilnr också!
Azgaron
Det vore ju väldans intressant med lite namn och
nicks på gubbarna, många är ju helt okända för mig
och förmodligen för flera av oss.
Det hela såg ju dessutom jävligt trevligt ut, rent ut sagt!!
Thomas

Trevliga bilder och kul kommentarer! Ni verkar haft väldigt trevligt på träffen! Hoppas ju kunna komma på nästa träff istället!
Azgaron

Och ikväll hoppas jag att jag får in mina bilder med en liten gruppbild..
Stefan - Modellbyggare

Mycket trevliga bilder!
#30 Nä, det är inte alla gånger en röd jacka kan ha en camoflerande effekt 
#37 Ser ut att vara den isländska versionen "Tunkur Knivur III" 
#44 Grattis Greenhorn! Du har nog den enda bilden från helgen då Björn faktiskt sitter på sin plats och bygger 
#46 ..och JaguarMkVII tar beskrivningen bildligt genom att helt enkelt måla delarna direkt efter förebilden på kartongen 

Ja vill bara varna dom som söker mig på C4! Mitt skägg är borta nu 
Trevliga bilder.

#53 Bildbevis!?
Stefan - Modellbyggare
Trevliga bilder på ett glatt sällskap 

#38-39 Vad är det för modellhög som ligger på bordet? Det verkar vara bilar, men vad?
Tacksam för svar!
//Marcus

#45 Det var det enda att göra om man ville få tillfälle att få "umgås" lite…
#47 Det var när han knäppte händerna bakom nacken och sa: Kolla grabbar! Om man står så här när den hänger och hoppar på ett ben så har man gjort sig en egen propeller….
# 57 Vadå? Du och jag med en burk vaselin i repris?
#58 Vet inte, det var något som någon försökte sälja men jag tror de delades ut till dem som åkt längst…
Stefan - Modellbyggare

Hmmm, undrar vad ni har sysslat med egentligen?!

#58 och #59-4: Det verkar som om jag hade tur som inte var med! Då blev det ju någon annan som var tvungen att ta de där lådorna!
Inte en aning vem som tog hand om dom där lådorna ni pratar om..
Henke

#59 - Jag tror vi gick för hårt på limmet…
#58 De där bilarna var det lite tjafs om. Tror de gick laget runt två gånger på swap meetet. Vem var det som till slut fick med sig dom hem?

#70 Hoppas du hittade nåt objekt att ställa på plattan 
Jepp de gjorde jag
Min Sherman står där nu..
Kan ta kort senare ikväll.
Nu om nån 1timme ska ja till Linköping..
Henke

Verkligen fina byggbilder! Jo, det ser ut att ha varit ett dystert gäng på träffen!
Önskar att jag kunde ha varit med, men det erbarmeliga flyttandet fick gå före denna gång!….
Ja du S-E vi får ta igen det vi missade, nästa gång. 
Trevliga bilder, onekligen så hade ni det väldigt trevlig även denna ggr