Modell butiker i Storstan?
Ska till Stor stan (Sthlm) på tisdag å ska stanna där i 3dar och då tänkte jag att passa på att se om jag kan hitta nått roligt :) finns de några bra modellhandlare i närheten av Centrala Sthlm för jag kommer nog inte att be ge mig av längre än till Grönan och sen så ska väll Sambon ut å shoppa….tror nog att de blir bara vid centralen då va kommer att bo där på Hotell…
Alla tips e välkommna
//Jocke

Kolla in på IPMS-Sveriges sida med handlare så ser du vilka som finns. Hobbybokhandeln och Harambee Hobby brukar bla. ha mycket smått och gott.
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Hobbybiten och Rebell hobby ute i Solna har öppet tisdagar och lördagar. Kolla länkarna för öppettiderna. Dessa två har ett tämligen brett sortiment men Rebell har mera flyg, pansar och tillbehör. Hobbybiten har en hel del civila fordon som saknas hos Rebellen.
Sen har du ju alltid Wentzels på utsidan av Gallerian, stort utbud av det mesta men kan vara lite dyrare än övriga.
Niclas, som ska till stan om c:a en vecka.

Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

Stefan! Var det inte du som ville ha tag på en 727 Jumbo Jet?
Kolla in Tradera då….
http://www.tradera.com/Revell_50th_Anniversary_1_144_Boeing_747_SAS_Cut_away-auktion-44317863

#5 Tackar!!!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
#6 den byggsatsen såg jag i frölunda för 140 spänn 

#7 Kunde du inte tänkt på att köpa en till mig då…..
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
Sorry
Men allt jag hade i huvudet var styrenplast och komma till nästa affär o komma hem i en del, göteborg är ju storstaden du vet 

Stefan - Modellbyggare
#10 tvivlar på att du sitter o gråter framför datorn där borta i väring 
Tänk om jag bara hade tänkt på dig och den där 727'an då hade jag kanske inte klarat mig hem och då hade du inte fått din 727
Men har förtröstan den finns väll på leksakslagret i skövde om ingen har tagit den förståss 

#12 Den var borta när jag tänkte slå till… Det kan hända att de hade någon kvar i Tibro, så vi får se…
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
Ja jag vill gärna se hur den ser ut för jag är väldigt sugen på den

#14 Vi får väl se vem som hinner först…. Om jag får tag på den så skall du få granska den ordentligt! Ett bra tilfälle vore ju när vi får ihop till ett möte, tycker det skulle vara kul, men många har ju semester nu så, ont om tid är väl något de flesta har gott om!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
#15 ja då borde vi skriva upp en lista inför mötet med alla modeller man vill granska så dom som har dom får ta med dom 

#16 Kan vara ett tema att tänka på!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare