Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikett: nyheter
Läst 1840 ggr
fjantomen
0

Zetterlunds kursar!

Zetterlunds i Västerås har tyvärr kursat, jag var där idag och fyndade färger och byggmateriel då allt är nedsatt med 30%.

Modellerna var väldigt utplockade, men det fanns ganska mycket 1/72 och 1/76 kvar.

Nu börjar det bli långt mellan fysiska modellaffärer 😕

Surrounded? Great then we can attack in any direction!

Anmark
0

Det är trist när de försvinner. Ibland är det kul att kunna kolla och klämma på lådorna innan man köper. Ska förbi imorgon så man kan hoppas på något fynd. 😐 

Modellex i Örebro finns ju fortfarande kvar i Västramälardalen området tack och lov.

Anmark
0

Modellex ska tydligen flytta till kopparberg i sommar såg jag nu. 10-50% rabatt.  http://www.modellex.se/ 😕

Decaius
0

Hm det var tråkigt att höra… Fröet till flera av mina warhammer-arméer kommer därifrån…

Decaius
0

#3 från Zetterlunds, alltså… 😕

ElLobo
0

#0: Tråkigt! Jag tyckte att de hade ett bra sortiment de gånger jag var där. Var det satsningen i Erikslund som ligger bakom eller var det helt enkelt marknaden som minskade?

ElLobo
0

#2: På så sätt! Det var ju inte så länge sedan Tomas bytte lokal i Örebro, men det var ju Kopparberg allt startade en gång i tiden.

Mona22
0

Min gubbe jobbade på Z-lund men fick sluta sista dec så då visste man att det inte gick så bra tyvärr 😕Västerås city håller ju på att dö ut efter att Qpark tog över parkeringarna.Det är för dyrt att parkera i stan och inte alls värt att åka in när det är gratis på Erikslund. Tråkigt då Z-lunds funnits över 100 år!