Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettutanför-ämnet
Läst 1237 ggr
Charlie82
0

Sommarlov

Nu tänker jag ta sommarlov. Det vackra vädret i kombination med altanbygge, stugbygge, jakt, fiske och båtliv gör att modellbyggandet i sin mest aktiva form får lov att vänta till hösten. Dessutom har kompressorn gett upp efter nästan 18 års trogen tjänst. Får lov att skaffa en ny, hobbyanpassad till de mörka höstkvällarna. Tänker dock titta in här med jämna mellanrum och kanske fälla en kommentar eller två ;) Trevlig vår/sommar på er allesammans!

[Hayabusa]
0

Det gör du helt rätt i, Kalle 👍 Vår sommar är kort nog, så det gäller att utnyttja den tid vi får. Själv plockade jag fram min SUP förra veckan, så det blir mindre tid över till byggandet nu.

/Stefan

ElLobo
0

Ha det så trevligt! Och riktigt skönt!  

Decaius
0

#0 Ha en riktigt fin sommar Kalle! #1 vad är SUP?

Harvåker
0

Just det, båtar, fönsterrenovering och grillning behöver få lite uppmärksamhet nu. Trevlig sommar!

[Hayabusa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#3 SUP = Stand Up Paddle board. 

http://www.youtube.com/watch?v=ZNReU5flF3o

Roca
0

Trevlig sommar!

Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus

[Orso]
0

Ni är ju inte kloka, sluta bygga modeller för att det är sommar.😂

Skulle aldrig falla mig in att gör något så dumt som att idrotta.

Nä nu har jag inte tid med er. måste pumpa cykeln.

Charlie82
0

#5 Tufft! Ser dock rätt svårt ut… #7 :D

TobbeA
0

Låter klokt, ta det lungt och tänk på pumpen.

Hektor
0

#1 o 5: Puh, ett tag trodde jag det lät som om den gode Hayabusa  redan hade tagit fram midsommarbrännvinet😎
Å andra sidan kanske det underlättar om man skall ställa sig på en ranglig bräda i det våta havet?

[Hayabusa]
0

#10 Midsommarbrännvinet ligger på kylning, dock ej i havet 😉Hmm, möjligen blir det en kallsup eller två…Vi som bor så nära havet måste ju se till att nyttja det, tror att det här med SUP är nå´t för dig 👍

Oriax
0

Sommar för mej är att måla modeller på balkongen i kvällsolen med en whisky nära till hands! (bland annat, men aldrig att modellandet ska få mindre tid när jag äntligen blir ledig!)

nox_umbra
0

Ja det känns som att det är sommarlov för mig med, har hamnat i en rejäl svacka i både modellbyggandet och aktiviteten på forumet. Men jag hoppas det blir ändring på det snart