Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettpansar
Läst 1383 ggr
gustav.lek
0

Hjälp blåst på tradera

Är det någon som har Italeri Panzerjäger I with 4,7 pak 1:35 bygginstruktioner eller vet var jag skulle kunna få tag på det. Villig att betala en slant eller skicka tillbaka instruktionerna när jag är klar. Säljaren gjorde inte klart att det saknades några instruktioner på auktionen. Tråkigt värre.

berfrund
0

Bah sånt är trist hoppas du får en slant åter av säljaren…

gustav.lek
0

#1 Jag kollade den innan men den är 1:72 vet inte om det är samma uppbyggnad till 1:35. Får ta en närmare titt. 

#2 Nej det blev inget med det. Det var ju skrivit att det skickas bara med det som finns på bilden. Det är ju många som skriver det men då är det att de inte skickar med lim osv…. 

Jaja jobbar som förskolelärare kan ju be barnen pussla ihop den till mig… 🙂

nox_umbra
1

vad är det för nummer på den? blir lättare att leta då nämnligen

för jag hittar bara i skala 1:72

letat typ en timma nu men den finns inte, den är ogooglebar

StefanW
1

Är det nr 358 från 1997?

Hittade t.ex den på ScaleMate: Panzerjager I

Skall också ha likheter med Zvezda Kit #3537 enligt TrackLink

det var vad jag hittade…

Stefan - Modellbyggare

nox_umbra
1

jag gick in på Italeri's hemsida och skickade ett mail till dom och frågade varför dom inte hade alla ritningar nerladningsbara. fick svar ifrån dom att om jag saknar ritningar så kan dom skicka dom till mig. så prova att slänga iväg ett mail till dom.

gustav.lek
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack så mycket för ert jobb. Jag imponeras av att andra människors välvilja på detta forum. Jag gjorde som #6 rekommendera och fick en pdf fil av Italeri. 🙂 

#5 Det står Zvezda på skrovet så jag förstår att de ska vara lika.

Nu slipper ungarna på jobb inhalera limångorna och jag kan sätta igång med att försöka bygga min panzerjäger I dak. Tack en gång till för all er hjälp och empati.