Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettpansar
Läst 929 ggr
Charlie82
0

Pansarpremiär!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Håll i hatten! Kalle goes pansar. Tänkte pröva på ett pansarbygge för första gången någonsin.

Beställde Trumpeters SU-152 Late i 1/35 idag. Kanske inte någon nybörjarmodell men jag ska ge den ett försök 😃Fick ett litet haveri på 109an så den får vila ett tag tillsammans med mina nerver. Känner att jag behöver en liten paus från flygens runda former (ska dock bygga klart S31an). Kantigt känns mer lockande just nu 😂 Vem vet…kanske jag fastnar i detta också.

Denna är det iaf. Någon som byggt den?

Decaius
0

Vad roligt att du ska ner i leran! Lycka till! 😃 👍

Joppo
0

Gött att se att tänkt bygga lite pansar 😉 Jag har ju sett att du har en hel del skillz när det kommer till att bygga flygplan, så det kommer säkert att bli ett fint resultat i slutändan.

Jag har ingen personlig erfarenhet av just denna byggsats, men Trumpeteers nya grejer brukar hålla bra kvalitet. Den blir säkert kul att bygga.

IKV91
0

Den rätta vägen! Hoppas du får ett kul bygge! Roger

[Hayabusa]
0

Achtung - Panzer! 

Härligt att du hittat ner på jorden , Kalle. 👍 Du kommer snart att upptäcka vädringens förlovande land, sedan är du såld…

/Stefan

erihan
0

Kul! Jag tycker flygplan är det svåraste som finns och det är du ju suverän på så det kommer säkert att gå bra!!

Charlie82
0

Tack för all uppmuntran! 🙂 Ska bli riktigt kul att påbörja detta projekt.