Panzer II
Jag brukar inte posta så mycket färdigt här på bloggen, eventuellt för att det är så sällan nåt blir färdigt, men nu har jag iaf byggt färdigt nåt så jag postar här och hänvisar till min byggblogg för fler bilder och en wall-of-text. Bloggen heter:
och här är ett smakprov på P2:an:
Snygg vagn och trevlig blogg! Där fanns det mycket inspiration att hämta!
Men vafan Per, varför postar du inte bilder här? Snyggt som satan din snåla jävel, nu får du börja posta här också, smygit undan en jaktpanter och drönare osv. 
Allvarligt … snyggt som tusan hoppas du börjar posta mer bilder här…
Härlig hemsida med fantastiskt fina modeller, så snyggt och varierande, en inspiration för oss andra.
Surrounded? Great then we can attack in any direction!
snyggt jagd p speciellt
Grymt snygga byggen
Trevlig lite panzer!
Roger
Tack för berömmet!
För att besvara frågan varför jag sällan eller inte postar här så anser jag väl mest att det här forumet layout och funktionsmässigt är rätt dåligt jämfört med ungefär alla andra forum som finns, så jag är mest här för att läsa andras poster och tips och tipsa själv ibland.
Otroligt läcker Panzer II du har byggt och målat.
Tummen upp för detta fina bygge.
#6 Hoppas du inte tog illa upp av min raljering i inlägg #2, jag blev bara positivt överraskad över dina snygga modeller, jag nöjer mig absolut med en länk bara du delar med dig 
Surrounded? Great then we can attack in any direction!
Den va fin den! //Marcus
Nice site! Den lägger jag in bland bokmärkena. Kul läsning också, ditt skrivsätt är väldigt underhållande.
Visst är det så att tekniken här (inte minst bildhanteringen) är lite efter, men så länge du postar länkar här så lär du ha fler läsare än "klart mindre än tio" eller vad du skrev :-)
Jag blev ju sugen på att starta en egen site efter ditt upplägg! 
#8 ingen fara :)