Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettfartyg-båtar
Läst 1722 ggr
porat
0

Längtan att starta.

Är som sagt nybörjare på trämodeller men lovar att lägga upp en ny tråd med bild på min första byggsats.

Måste tyvärr vänta tills efter jul/nyår.

Problem nr 1 är att frugan vill ge mig den första modellen i julklapp så kan inte skapa ngn spänning förens efter jul här på sidan.

Problem nr 2 är att vårat nya hem är fortf under renovering och mitt hobby rum ligger längst ner på renoverings listan :(får vel se bygget av de rummet som en enda stor modell ;)

Men måste även passa på att tacka alla modell byggare på denhär sidan. Får inspiration och sug från era poster och kt info på lösningar och tips så än en gång tack för att ni finns.

Mvh // Calle

MarkusN
0

Det tycker jag du kan göra - ett eget hobbyrum är lyx!! Cool

Vet du vad som ligger i paketet så kan du ju också googla fram andra byggen av samma sats, få än mer nspiration och läsa byggloggar för att få förvarning om knepiga partier eller rena konstruktionsmissar eller historiska missar.

Det finns inget sådant som en sysslolös modellbyggare va? Skrattande

porat
0

Frugan är väldigt hemlightsfull med paketet så lever i ovishet :P

Ja ett eget hobbyrum är lyx och jag tycker man ska unna sig det om man har har möjlighet :)

Vad det gäller byggloggar så läser jag de flesta jag kommer över :) intressant läsning helt klart.

Sysslolös modellbyggare har jag aldig hört talas om ;)

Kan lägga upp en bygglog på hobby rummet med när det är dax ;)

berfrund
0

Japp kul ide att köra bygglogg på hobbyrummet kan ge en idéer till att ändra i min egen lilla skrubb som man har som hobbyrum Glad

porat
0

Lovar ayt göra en bygglogg på hobbyrummet :) tom sparat gamla köksfläkten i köksrenoveringen så man kan göra en airbrush hörna så småningom :)