Problem med visning
Jag har problem!!! Jag har satt modellbygge.fokus.se som min startsida i Internet Explorer och Firefox. Jag kommer inte in jag får bara meddelandet: Server Error in '/' Aplication. Vad ska jag göra, detta har pågått en vecka ca. Jag kan komma in på sidan via iFokus.se, men det är krångligt i längden…
Marcus Johnson

Jag ska skicka meddelandet vidare!

Kan det vara att det saknas ett i? modellbygge.ifokus.se?
Står det: http://modellbygge.ifokus.se ?
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Hur har det gått? Var det som StefanW trodde eller hänger felet fortfarande kvar så att jag ska stöta på våra administratörer?

#3 Har varit i kontakt med honom via telefon, och han kan komma in "bakvägen" Men inte via min länk i #2 av något skäl? Det går över mina kunskaper om datorer, det kanske är någon annan som har tips till Marcus!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
#0: För det första så måste givetvis adressen vara rättstavat, men det antar jag att den är.
För det andra så behöver vi det som står under avsnittet "Stack trace" i felmeddelandet för att kunna hjälpa till. Klistra in hela felmeddelandet här så blir det lättare.
"Server Application" säger tyvärr inte mycket mer för oss än vad "bilen startar inte" för en mekaniker.
Mvh // Johan