Ännu en återfallare.
Full av entusiasm har jag äntligen efter 2 månaders sjukskrivning (Diskbråck), 2st 1000 bitarspussel, rumstapetsering, listsättning och pianospelande beställt mina första flygmodeller igen.
Jag börjar lite lätt med en JAS, Skyhawk, Tomcat och F-15. Har bjudit på ett 4-pack F-16 också som jag får besked om hur det går om tre dagar.
Jag byggde ett tiotal flyg i starten av tonåren (för 20 år sen) och har sista 5 åren haft suget att börja, men inte riktigt haft tid. Med flytten till Bodö (Norge) och dagliga förbiflygningar av deras F-16 här utanför beslöt jag mig till sist för att ta upp det igen.
Det är ingen idé att börja smått (väl), så allt från airbrush (som jag inte prövat förut) till H&M:s nagelfilar är inköpta. I morgon kommer första Tamiya-leveransen till min kompis Hobbybutik, så då får jag köpa in lite färg också.
För er som vill se alla nybörjar missar och skrocka gott kan ni nog följa mina byggen på instagram (jag är inte så tuff att jag lägger upp några av de första byggen på detta forum) @krillekrokodil
Tack också för alla tips. Hoppas jag kan lära ännu mer av era misstag ;)
@Krillekrokodil - Instagram
Kul att du har hittat hit Krille och välkommen 
Själv har jag inte instagram så lägg gärna upp bilder här. behöver inte vara modig för det, alla här så snälla och hjälpsamma.
Själv bygger jag "hellre än bra" men lägger ut bilder för alltid är det väl något som någon kan tipsa en om. 
Lycka till!
Surrounded? Great then we can attack in any direction!
Kul att du kom hit. Började heller inte smått och inte heller på den lättaste svårighetsgrad. ;) Har inte heller instagram så lägg gärna upp bildet här. Alla här inne finns även till för att visa vad man kan eller inte ska tänka på vid nästa bygge sen är det väll alltid kul med kritik också. :)
Kul att du valde detta forum,Tycker allt oxå att du ska lägga ut bilder här,,,Alla gör vi missar
..Men tycker mej ha fått otroligt mycket ideer o kunskap,när man vågar visa sina missar.Fått tips på nya sätt att göra grejor på,som man inte kommit på själv.Så jag tar inte kritik negativt utan som possitiv utvekling..Själv är inta alltid bäste dräng
Välkommen hit 
Som dom andra säger lägg gärna upp dina byggbilder…