Famo grupp bygge?
Hej!
Det ser bra ut! En riktigt jätte byggsats från Tamiya.
Mera bilder tack!
Roger
Struntsamma Ellobo bara någon tycker det är kul, vi glömmer gruppbygget!! GRRRR

Om det är en Revellsats i 1/72 så hör den nog hemma i GB #40. 
Och inga probelm för min del, bara du kommer ihåg att "Modellen får vara påbörjad, men inte till mer än hälften."
Prexis den Revellen, nopp bara hårt jobb de sista veckorna, tyvärr inga börja på bilder

#6: Ja, men då gör vi så istället.
Huvudsaken att du bygger och har roligt. 
Kör på du, det är alltid trevligt att titta på halvbandare. Och ditt bygge tycker jag ser bra ut.
Jätte tack Ellobo, du får ursäkta en gammal å lätt glömsk gubbe!!

Det här ser riktigt bra ut! Snygg vädring på underrede och hjul.
Gillar utseendet på sofforna! Ser nästan ut som om du har lagt på någon sorts "fibrer" på dem? Man det kanske bara är lite ludd från penseln? ;-)
Sofforna är målade av Humbrol 62 matt läder plus min egna wash med brunt å svart från Tamiya i en wash som fick torka i omgångar innan jag ladde på nytt, luddret beror nog på min kamera! tror jag!!
Ser bra ut. Trevligt med rejäla bilder.
/Stefan

#12. Och den metoden funkade ju fint! 
Tack Sven-Erik, men gör det verkligen det eller????

#15. Japp! Jag tycker det ser mycket trovärdigt ut. Just läder har jag rätt svårt för att göra "levande", blir mest ett blurr av olika bruna färger. Men du har lyckats bra!
Ehum Sven-Erik nu skryter du allt, nu skämms jag, är bara en stor nolla, jag är mycket glad av det du säger! Jätte Tack // Micke

#17. Jag menar alltid det jag säger! Ska bli kul att följa det här bygget. Och så är jag så svag för Famo också 
Gillar namnet Schwerer Zugkraftwagen, i synerhet det där med Zugkraft,? jaja tyskarna är väl kända för att vara lite ehum ehum kinky kanske
eller???
Snyggt bygge kanske en diorama med famon som drar upp tigern ur ett dike kanske?
Tycker detaljeringen är väldigt fin för att vara i den lilla skalan ändå.
Ser snyggt ut!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Ser ju riktigt tjusigt ut.
Mycke välbygg och detaljerad målning för att vara i skala 1/72
Tack Tunnan + er alla andra ingen i övrigt nämnd ingen heller glömd tycker själv att det ser ut som kladd, men som sagt tack!!!!
Otroligt autentiska band! Den här kommer bli nåt riktigt bra.
riktigt trevligt bygge ,mycket snyggt målat. ska bli trevligt och följa
Måste bara försöka väcka mitt gamla bygge!! Sorry

Det ser vi fram emot! 
Ja, verkligen. Det kommer bli en riktig snygg halvbandare
Belgarion - amatör på tillväxt
// Micke