K: Star Wars AT-AT Imperial Walker
Jag letar efter en Imperial Walker i en skala nära 1/24. En byggsats eller 'snap-on' kit variant. Vi ni nånstans i Sverige man kan hitta ett sånt kit? Jag har en väldigt udda bygget på G och vill gärna börjar med det. Tack.
Charles King
-----------------------------------------
Mitt användarnamn på Facebook: 'One-Step-further'
Mitt användarnamn på Instagram: 'inscale_miniatures'

vilka skala finns det idag som är rimligt?
Charles King

Jag förstor det men vad finns idag som man kan köpa till ett rimligt pris? Jag kommer ialla fall använder bara benorna. Jag hörde Revell hade nåt.
Charles King
Revell har en enkel snap-kit som enligt diskussioner på nätet ska vara runt 1/72. 32 centimeter hög färdigbyggd. Starship Modeller review.
Den enda AT-AT jag lyckats hitta i större skala var en resin-modell utgiven av Scale Model Technologies men den har utgått ur sortimentet (klicka på past projects). Men med tanke på vad resin-modeller kostar så låg den nog inte inom det du kallar "rimligt pris." Snarare brutalt dyr.

Tusen tack Sponny. Jag tror detta skulle duga åt mig. Vet du var man kan köpa Revell kitet här i Sverige?
Charles King

Tyvärr, rotade runt lite här bland länkarna till handlare här på sidan men hittade tyvärr inte Revell-setet. Har du någon handlare du gillar att handla från så hör med dem om de kan ta hem den åt dig.

OK. Tack för försöket.
Charles King