Cool Merca! Ska bli kul att se vad du gör med den!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Hmmm, klart läcker! Spanade in denna på 08-open, men vid det laget hade jag redan förköpt mig för länge sedan…

Trevliga inköp Thomas, Starhawk och Tunnan!
#4 Byggde den som ung. Det jag minns som jobbigast var nog gummidelarna som var svåra att fästa.
#6 Hade varit kul, men nu är det nog slut på inköpen för ett tag.
#9 Trist när man upptäcker sånt! Annars är det ju inte fel med en Musse!
#10 Ja, det kan man väl säga! 
#4 Uj, den är verkligen cool
, Thomas. Ligger den nära, tidsmässigt, att hamna på byggbordet?
/Stefan

#10: Härligt, Tunnan! Nu börjar jag känna igen takterna! 
#4 sa snart mitt yakbygge ar klart, sa blir det att borja med Bentleyn,
laddar infor denna lada med en vecka pa en ruggigt solig o i medelhavet, sa nu gar jag ner till poolen och tar en kall pilsner :-)
hors
Thomas
Ser trevligt ut! En Corsair är ju inte fel!
Ser trevligt ut!
Blev positivt överaskad,kollade igenom satsen,,,precis allt vart laserskuret o färdigt…Har bara byggt Corels satser förr o där får en göra allt själv,typ sitta o slipa o forma allt….väldigt rofylld terapi iof,,,,Den här vart som en plastbyggsats i trä
….Sporrade mig iof o tvista till den lite….övervåningen var inredd med soffor,men undervåningen vart inget….funderar på att lägga in golv o klä väggarna i underdelen,typ göra en matsal…Då båten vart rätt stor passar nog kristallkronor till dockhus….tror det skulle bli mysigt då det ändå är fönster som ska in…såg en hjulångare här inne med belysning o gillade verkligen idén
Det här var lådor i min smak Orso ! 6-hjulingen är ett måste för mig då denna versionen inte finns i 1:12 .
fick du mitt mail ang Reine ?
Thomas
#23 vilka godingar, riggningen ser värre ut än mina fartygsmodeller….