Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterevenemangtävlingarutställningar
Läst 1030 ggr
tiking
0

Ett lite tips för IPMS Dalarna

OVP äga rum i Bolänge värje år på Sveriges Vägmuséum [plats rättad//ElLobo] i Okt. Varför inte delar lokal med dem? De har blivit jätte stort med många besökare. På så viss är det stora chans att många besökare får chans att komma. IPMS 08 i Stockholm delar evenemang med CCM i Solna värje år nu och det har nu blivit ett stort sucess. ovp.se är ett forum mest för läntmaskiner och diecast modeller , RC och lastbillar…

Charles King

-----------------------------------------
Mitt användarnamn på Facebook: 'One-Step-further'
Mitt användarnamn på Instagram: 'inscale_miniatures'

ElLobo
0

Det är en klart bra idé, och värt att tänka på. Jag tycker allt att du ska ta kontakt med kontaktmannen på IPMS-Dalarna för att diskutera vidare. Kontaktuppgifter för Peter hittar du på IPMS-Dalarnas hemsida.

Proosen
0

Jodå, det har pratats lite löst om det här men inget konkret har kommit fram.

Framtiden får utvisa om det är något för oss, det är trots allt ganska krävande att arrangera ett evenemang och det tenderar att bli några som får dra hela lasset. Mest pga. att det är svårt att komma loss från jobb och familj för att greja allt som behövs runt omkring en utställning.

2011 blev det inget arrangemang alls från oss, men vi får väl ta nya tag och försöka oss på i år igen kanske.

Niclas

tiking
0

Jag tycker att det borde inte var så svart. Om  man diskutera men de som ordna ovp och ser var man kan kommer med, då borde vara so svårt. Men Men…Ska höra med Peter.

Charles King

-----------------------------------------
Mitt användarnamn på Facebook: 'One-Step-further'
Mitt användarnamn på Instagram: 'inscale_miniatures'