Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettutanför-ämnet
Läst 507 ggr
Annette
0

Grattis StefanW!

Grattis på födelsedagen!

Proosen
0

Instämme i kören, grattis!

Må det regna färg och plast över dig, bildlikt talat.

Niclas

Sven-Erik
0

Grattis Stefan! Får man undra vad du önskade i present?Skrattande

TommiN
0

Ja må han LEEVA!!!

leo-
0

grattis

Hompe
0

GRATTIS

rotex
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gratulerar, hoppas alla dina önskningar gå i uppfyllelse!

Nore
0

Grattis gamle man, hoppas att du kommer att få en fin dag.         NORE

pebben
0

HIPP HIPP HURRA!Fot i munnnen  STORT GRATTIS!

//Mvh pebben (kan vara snäll i bland)

Sven-Erik
0

#8. Hm, "Devil in disguise"? Fot i munnnen

Annette
0

Hmm, det blev lite dåligt med presenterna idag. Av oss i familjen fick han en deckare på CD. Jag får väl skylla på lite ont om tid för att hinna åka och fixa ett presentkort på Liden. Får väl ordna detta i efterhand.

StefanW
0

Jag är inte ledsen! Tycker det var trevligt med de nära och kära omkring. Frukosten hade grabben fixat (10år) han kom upp med ett bakbord för att få plats med allting! Det blev en brakfrukost utan att behöva lämna sängen (bla en kopp kaffe på 0,5 Lit)! Lillfia (7år) hade slitit med en teckning med många hjärtan och pussar på! Sådant blir man varm av inombords!

Imorgon kommer jag att försöka ta lite kort och skriva om det som jag har gjort den senaste tiden i modellväg.

Ont om tid har jag haft väldigt gott om ett tag. Det tar tid att byta arbetsuppgifter, mycket nytt som skall matas in och sedan gå från dagtid till natt…

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

Ett stort grattis (även om det blir i efterskott)! Nu börjar du ju komma ikapp mig. Flört

pebben
0

#9 det är jag det! Fot i munnnen är dock inte helt säker om det var mej elvis sjöng om förstås!

//pebben (rockar o rollar)