Svävare 2000

Fränt!
De var en nyhet för mig då jag inte sett dem tidigare.
Niclas

#3 Det var i den jag hade läst det och i dag på Discovery så visade de den under några av de sists utprovningarna i England innan leverans och då slog det mig att det varit väldigt tyst om dem.
Stefan - Modellbyggare

Jag har inte följt med i den eventuella debatten men svävarna har diskuterats på bl a SoldF Forum.

#5 Då får jag leta lite där inne då! (måste erkänna att det var ett tag sedan jag läste igenom deras forum…
)
Stefan - Modellbyggare

#6: Jag är inte där så ofta längre jag heller men det är ett mycket bra forum för oss MÖP:ar. 

Jo, helt rätt, man är väl en MÖP! 
Stefan - Modellbyggare

Av födsel och ohejdad vana!

Nu skall jag ner i köket och sätta mig en stund med en sax och lite papper…bilder lägger jag in imorgon!
Stefan - Modellbyggare

#7 bra forum det beror på vad man menar det! intressant forum men bra diskutioner nää… de ligger långt efter er här på detta forumet!

#11: OK, det kan jag hålla med om. Men som i de flesta forum finns det en del diskussioner som man kunde varit utan medan andra är både intressanta och bra. 

#10: Pappslöjd är en underskattad konst! Jag ser fram mot resultatet.
Jag har sett den på riktigt när jag gjorde lumpen. Men det var ju på det gamla hederliga Amf 1 på Rindö förstås. Men det är en mäktig pjäs det där kan jag säga!
Jag kan ha några bilder på den där från mina kort från lumpen..

#14: Det är bara att börja leta … 
Har även en jäkla massa foton på stridsbåt 90 om någon är intresserad.
och jag.
Mitt 1/72 projekt har somnat och skulle behöva en nystart. Alla bilder är av STORT intresse.
Bjorn
Jag har en uppsjö av bilder på Strb 90. Jag kan välja ut dom bästa och slänga in dom här. Är det nån särskild del av båten du vill ha bilder på? Närbild, avståndsbild?
I Will!

Tack på förhand!
Stefan - Modellbyggare

En ny tråd om svävarna skapades, men den är numera låst och diskussionerna hänvisas istället tillbaka hit.
Länk: Svävare 2000
#7: Och jag som trodde jag var ensam MÖP bland medlemmarna här på forumet
…