Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketter: evenemangtävlingarutställningar
Läst 869 ggr
Mann
0

"SPEED ART DESIGN" - MODELLHUSET LIDEN

**SPEED ART DESIGN, 6-7 okt 2007 i Mariestad.
**Lördagen den 6:e oktober mellan
kl.10.00-18.00 har alla modellbyggare
möjlighet att visa bilar,motorcyklar,
flygplan och båtar under temat
"SPEED ART DESIGN"
Besök: www.mariestad.2007.se

Vi disponerar fina lokaler vid Vänerns strand.
Kontakta oss för mer information.
www.modellhuset.com

Välkomna

Christer Mann
Modellhuset Liden
Mariestad

Hompe
0

FlörtLåter fint

ElLobo
0

http://modellbygge.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=042b435d-4ce3-40e6-89ba-860d463bd885

Flört  Det är bra med kompletterande information. Det stod ju inte så mycket om modellbygget i den andra texten.

Mann
0

SPEED ART DESIGN
Modellhuset  Liden i Mariestad kommer naturligtvis att erbjuda samtliga besökare möjligheten att inhandla häftiga modeller under denna dag. Samtliga handlare i Mariestad kommer naturligtvis att göra sitt bästa för att det ska bli en trevlig och givande dag. Ni kommer att märka hur arrangemanget växer från dag till dag om ni följer oss på vår hemsida eller
"SPEED ART DESIGN"
www.mariestad.se

Att "SPEED" skall vara temat i samtliga modellbyggen tror jag alla förstår. Jag tycker att det ska bli mycket intressant att se modellbyggen under detta tema. Bilar, lastbilar, motorcyklar, figurer, flygplan och båtar "in action" kommer med all säkerhet att fängsla besökande. Vi räknar med många besökare även denna gång.

Vi kommer att disponera rotundan på Karlsholme Folketspark för vår utställning. Brännebrona modellflygklubb kommer också att visa många av sina fantastiska flygmaskiner under denna dag.
Kontakta Modellhuset Liden för ytterligare information.
www.modellhuset.com

Välkomna Christer Mann

StefanW
0

Vi tackar för all information. Hoppas själv att jag kan komma dit, så man inta skall vara i tjänst den dagen.

//Stefan

Stefan - Modellbyggare