Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 1159 ggr
Sven-Erik
0

Sven-Eriks bokslut 2011...

0. Skäms

ElLobo
0

Var inte ledsen för det, du! Då kan det ju bara bli fler klara 2012. Och du är förresten inte ensam om ett klent 2011 … Flört

Sven-Erik
0

#1. Skönt att höra ElLobo! Känns ju annars rätt visset, att inte lyckats färdigställa en enda modell…. Men, 2012, Nya tag!!!Skrattande

ElLobo
0

Håller med, och då borde väl åtminstone något halvfärdigt kunna återvända från IFM-bergen. Flört

Sven-Erik
0

#3. Hehe, de där IFM-bergen torde ju vara överfulla vid det här laget.
Vet inte vad som hände med spaningsstyrkan? Är de kvar där ute än? Foten i munnen

ElLobo
0

De försvann … Skrattande

Azgaron
0

Ja, IFM bergen har slukat en hel del! Glad

Vad jag har förstått så har du haft fullt upp med annat Sven-Erik, så jag hoppas att 2012 blir ett bättre byggår!

Har väl själv en hel del i IFM så det blir till att skicka nya spaningstrupper! Glad

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

ElLobo
0

#6: Du får skicka ut dina metallfigurer. Du är ju långa så de kanske ser bättre! Tungan ute

StefanW
0

En annan får också sälla sig till gruppen! Mitt resultat blev en färdig! Mitt andra projekt hus i skala 1:1 har tagit all ledig tid, men 2012 önskar jag att det blir mer egen tid över till modellbygge.

Stefan - Modellbyggare

Azgaron
0

#7 Om inte annat så har jag ju Sherlock! Flört

ElLobo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skrattande

bosnafly
0

Inget skämmas för,så ser min framtid ut tyvärr…

Sani

www.bosnafly.n.nu

Dioramabyggare
0

#3:

Vad menas med "IFM-bergen"? Jag sökte på det ordet på en sökmotor nyss, men orkar av djup psykisk trötthet inte leta igenom alla tiotals sidor jag fick upp i träfflistan.

ElLobo
0

#12: Icke färdiga modeller … Skrattande

IFM-bergen är en farlig och dimmig plats, välkänd här på Modellbygge iFokus från den tidiga tiden, där påbörjade och halvfärdiga byggen av outgrundlig anledning bara försvinner. Utskickade spaningstrupper försvinner och all radiokontakt upphör …

Roca
0

IFM = Icke Färdigbyggda Modeller Glad Se t.ex. Sven-eriks

tråd om 251:an Jag har också en hel del nödlandare, åtminstone tillfälliga, i dessa fruktade bergskedjor Flört

Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus

Roca
0

#13: Sitter du uppe du också! Byggs det något månntro?

ElLobo
0

Jepp! Men det byggs inget just nu i alla fall. Glad

Jag bara tänker på det …

Dioramabyggare
0

#14:

Aha… de där fruktade bergen har en ganska hög "utlöpare" hit till norra delen av Ludvika Obestämd… Flört

ElLobo
0

IFM-bergen finns överallt, och dimman sprider sig …  Cool

Roca
0

#16: Samma här, ajaj, inte mycket byggt blir det. Men strax måste jag lämna ifrån mig datorn för bokföringsarbete och då har jag att välja på: Vika tvätt eller bygga halvbandare - hmmm…Flört

Azgaron
0

Svårt val! Flört