sminksvampar
är det bara jag som använder fin "poriga" sminksvampar när ja målar soldater, pansarvagnar m.m? eller finns de fler?

He he, min fru kommer att bli tokig när jag strax kommer att rota i sminkskåpet, detta ska testas.
Börje Andersson, Linköping
haha aa förstår de!
sånna här svampar är perfekt att måla med tycker jag, men dom blir utslitna efter ett tag om man målar torrt med dom mycket
men perfekt till att måla tex rost i kanter m.m. man får ju en sån perfekt fin tunn yta med färg
4 st. trekantiga latexsvampar, användes till att applicera all slaga make-up med.
Av hygieniska skäl, bör du inte använda samma svamp på flera olika personer utan att tvätta den först.
Artikelnummer: G294
Pris: 39:-

#2: Själv har jag en svampbit som tydligen är gjord av natursvamp, men dom där ser intressanta ut som ett komplement, var får man tag på dom?
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
#3 man kan få tag på dom var som helst, i en sminkaffär skulle ja tro och självklart på internet
men har inte hittat nån bra billig sida, brukar jämt va jätte dyr frakt eller postpaket, så har inte tyckt att det har varit värt att beställa då
men håller fortfarande på att leta
#3 bland fruns sminkgrejor
för er som har ebay
:
http://www.ebay.com/itm/390358854012?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Hejsan "sminkvänner"
. I morse var jag och handlade med min kära hustru, som naturligtsvis körde in en sväng på sminkavdelningen och där hittade jag en förpackning benämd: COSMETIC SPONGES, en förpackning innehåller 20-25 st trekantiga svampar, hälften rosa, till det facila priset av 19.90:-, köpte en påse.
Affären i fråga var MAXI Stormarknad i Linköping.
Börje Andersson, Linköping