Någon som använder Google + ?
Jag har just bytt från facebook till Google + pga av kapade epostkonton, reklam , spam och annat jobbigt. Undrar hur många här som tröttnat på fb och bytt?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har aldrig någonsin gillat facebook över huvudtaget.

Jag använder ingetdera. 

Jag använder bakelittelefon med lång krullad sladd när jag vill mina vänner något.

#2: Samma här!
#3: Har du kvar den? Själv har jag modernare saker men fortfarande med krullad sladd
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

Finns på båda, men skall väl inte påstå att man är aktiv. Mest för nyfikenhet av vad det är, dock så blir man fundersam när folk skriver sina uppdateringar. Uppskattar hellre verkliga möten och samtal. Lite modern är man med trådlösa telefoner i alla fall (så slipper man dra en massa kablar som man gjorde förr) Fast det är en speciell känsla av att stoppa i fingret i skivan…
Stefan - Modellbyggare
Jag använder skulle säga att jag använder Facebook relativt flitigt, framförallt med saker som rör modellbygge faktiskt.
Till exempel så är jag medlem på flera av mina favoritbyggares fansidor och kan på så sätt få ta del av vad de bygger för tillfället och även fråga dem saker. Jag får också löpande information från de företag som jag är intresserad av och är även med i en del tävlingar och sånt.
I nuläget har jag inte planerat att byta till Google+ eftersom FB fortfarande är så pass aktivt. Men om det blir mer populärt i framtiden byter jag säkert till det.
/Jesper

#4_2 Jepp, har ärvt farfars gamla bakelitmonster från sent 40-tal. Dock är den krulliga sladden troligtvis bytt på 70-talet, i originalutförande ska sladden vara rak på dessa.
#5 Vacker bild för mig som tillhör bakåtsträvarnas riksförbund! En gedigen telefon med nummerskiva och dessutom med volymkontroll/sekretessknapp i luren.

Fingerskivan avskaffades ganska tidigt här, den har så svårt för fyrkanter och stjärna som en del telefonköer kör med. Fast jag är så gammal att jag faktiskt minns bakelitmonstret vi hade hemma.

#10: Ässchh, sånt där modernt krafs, en sån här skall det vara
Eller 2 plastmuggar med en tråd emellan.
Blir väldigt långa trådar iof. 
Vi har inte ens nån vanligt telefon nummer.
Kör med Mobilt