En missfärgad Cop Out
Ville bygga denna 1975 nån gång men det blev aldrig av. Nu fanns den utgiven igen och jag blev sugen på den. Nu behövde jag varningslampor och sirenen från denna så eftersom den då inte skulle bli original så bytte jag färg också. Jag funderade på att köpa en till och bygga den i polisfärger men gamla byggsatser är inte alltid roliga. Den här hade flash och gjutskarvar i kromdelarna tillräckligt för att göra det väldigt irriterande vilket sänkte ambitionsnivån på bygget. Ambitionen blev få den klar och glöm bort den sen innan den somnar bort och tar plats bland alla påbörjade projekt.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tycker den ser fantastiskt läcker ut! Gillar den metallicröda färgen bättre än originalversionen faktiskt. Har själv byggt "Cop Out" för länge,länge sedan… Faktiskt en av de första bilbyggsatser jag gav mig på om jag mins rätt. Var i början av 80-talet…

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Schysst brandbil!
Snabbaste insatsledaren på jorden skulle jag tro…
Håller med om satsen i stort, tråkigt med avskavda kromdetaljer, på min såg fälgarna ut som skrutt så det fick en röd kant närmast däcket då det inte gick att få till vettigt med annat än färg.
Niclas
Jo det va ju lika dant med mina fälgar men jag ville ju inte stjäla din idé rakt av trots att jag tyckte det var snyggt med den röda randen. Så mina fick bli BRANDgula, ganska passande men inte lika snyggt.