Boken. How to build diorama 2
Är det någon som har denna bok ?
Hur fick ni tag på den?? jag surfade runt lite på deras hemsida http://www.harvar-d.hu/shop.html
och kom fram till att bok nummer 2 kostar 5.145 HUF om man betalar med paypal. Men vaf*n det blir ju 0.17 svenska kr ??
Verkar sjukt billigt eller ja gratis ju :P
Går man in på PayPall så står det f*n samma med´. Vågar man testa ?
Min byggar blogg Glue-sniffers-unite

Tror nog att du räknat lite fel. 5145HUF blir ca 174Kr, räknar man däremot på 5.145HUF så blir det som du sa 0.17Kr ;D
Dom skriver priserna lite annorlunda i Ungern så det är lätt hänt att man misstolkar dom.
Som sagt, boken kostar nog 174kr :)
Mvh
Jag vill bara passa på att rekomendera böckerna. Dom är helt fantastiska!
Massor av tips, i huvudsak användande av billiga material som man har hemma, tex tapetklister, växter från trädgården, papper, träkol mm. Att resultaten dessutom blir makalöst bra gör knappast saken sämre.
Tror inte jag sett något bätttre faktiskt.
Ett par av oss här i IPMS-Öresund köpte böckerna på modelltävliongen i Moson, Ungern (fantastiskt evenemang som också rekomenderas starkt!) och nu håller vi på att organisera en sambeställning åt resten av gänget.
Köp den, absolut, ni komemr inte att bli besvikna!
Öken-Erik
Jag har ettan i denna serie och jag håller med Erik att den är bra och inspirerande. Framförallt gillar jag alla inspirerande bilder, vilket det finns ett överflöd av.
Det enda lilla minuset jag ser med den, är att engelskan på sina ställen är ganska dåligt skriven, men det spelar inte så stor roll i sammanhanget. Man förstår i varje fall vad som menas, vilket ju är huvudsaken :)
Någon bok om modellbygge (flyg är ett måste, men spelar ingen roll om det finns om annat också) som ni rekommenderar? SentiC jag gillar ditt diorama projekt är riktigt grymt!! Hannes
Hej SentiC.
Om du hade kommit på våra byggmöten så hade du kunnat bläddra i böckerna (blädderex har funnits med på mötena dom senaste månaderna) och kunnat sätta upp dej på "inköpslistan". Tyvärr skickades beställningen i natt typ…
Ytterliggare en anledning att kommna på byggmöten kanske? :-)
Du är som tidigare nämnt varmt välkommen.
Öken-Erik
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oj haha jag blev lurad av priset. Men 174 kr lät helt okej för en bok. Så får bli att beställa den.
4* Tackar, roligt att någon följer en nybörjare som mig =) Jag lägger upp så mycket jag kan, men skal nog börja kommentera lite mer så det blir lite mer läsning för er som följer. (har en ny modell på väg en KV-2. Så kommer komma fler prodjekt =). )
5* Det var planerat att jag skulle kommit igår, men jobb satte stop för det. Vi är just nu tre st som täcker 24 timmar per dygn och givet vis var en sjuk igår när mötet var :( Hoppas jag kan komma på nästa, tror jag kan lära mig mängder av er och få lite bättre förklaring på teknikerna jag snappat upp från iFokus sidan samt youtube.
Min byggar blogg Glue-sniffers-unite