Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 420 ggr
ElLobo
0

Buhu.. Sidan fungerar inte…

Tyvärr har sidan legat nere sedan i morse p g a serverfel.

Ni som har försökt nå sidan har kanske gjort som iFokus meddelande sa.

Passa på att göra lite nytta eller gå ut i friska luften så fungerar det förhoppningsvis när du kommer tillbaka.

Någon som kanske börjat med RC-flyg under tiden … ?  

Nu hoppas vi dock att allt fungerar igen!

pebben
0

Äntiligen fungerar sidan igen!!!!

//pebben

ElLobo
0

Visst är det skönt?!

Man har ju faktiskt blivit lite beroende på sista tiden.

Sven-Erik
0

Ja, livet blir lite tomt utan! Vore ju skönt om dom kunde få ordning på serverna ordentligt. Ligger ju nere var och varannan dag…

Annette
0

Min stackars make ligger sjuk om ni undrar vart han tagit vägen. Frossa och 40 graders feber.

ElLobo
0

#4: Ja, det blir till att pyssla om honom ordentligt! Varmt öl är bra (men det smakar vedervärdigt!). Fast det var kanske om man var "vanligt" förkyld …?

Har du laddat ner några bra flygböcker åt honom? Fluffat kudden m m?

Sven-Erik
0

Hälsa honom och hoppas att han kryar på sig snarast!

Annette
0

Han är så dålig så han orkar varken läsa eller se på TV. Lunginflammation, han blev sjukskriven i två veckor.

Självklart tar jag hand om honom;) Just nu har jag kört iväg en långrandig besökare (min mor), jag sa att besökstiden var slut. Nore här på forumet var här och lovade att titta till honom när jag jobbar.

Jag skall hälsa, så blir han åtminstone lite gladare :)

pebben
0

ja han lät inte alls bra när vi pratade igår kväll.

krya på dej stefan! det är lite tomt här utan dej!

//pebben

Annette
0

Som ni förstår är han väldigt dålig när han inte ens orkar umgås med er. Men förhoppningsvis piggnar han väl snart till.

ElLobo
0

Vi hoppas det! Det blir ju lite trist när inte han är med.

Svake
0

Ja krya på dig Stefan, vem har tid att vara juk när våren står för dörren? Tror inte det är sant, det är +3C ute nu på morgonen, skulle vara gott att gå till baka till den varma sängen och dra täcket över huvudet. Det var ett elände att dra på sig sjukan men vi hoppas snart se dig här igen.

Sven-Åke

Hylsan
0

Instämmer föregående skribenter, Vi hoppas se dig på fötter snart igen! :) (vi hoppas iaf se dina kråkfötter snart igen, personligen kommer jag ha svårt att se dig på fötter då det är några km mellan oss ;) )

Krya på dig!!

/Hylsan